Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

29.6.06

Musta (29. kesäkuuta)

Tavan torpso tuo Harmaa. Ei mitään arvokkuutta. Näkisitte, niin ymmärtäisitte. Ihmeristeytys puudelista ja Remu Aaltosesta.

Mä oon paljon hillitympi ja ujompikin, "rinsessaksi" sanovat kotona. Nyt mä oon vähän tavallistakin mieluummin ihan itekseen vaan, koska mulla on se lääkekuuri päällä. Yäk, kahdesti päivässä jotain tippaa korviin, ja joinain päivinä vielä puhdistus siinä välissä. YÄK. Mutta orja sanoi, että se on nyt pakko vaan kestää kolme viikkoa tätä, kun mun korvissa oli kaikkee hyhmää ja rosoa. Onneksi se tajus muutama päivä sitten alkaa palkita mua joka lääkinnän jälkeen keittokinkulla. Jam jam! Kyllä mä huomasin, mistä niitä kinkkuja tulee: jääkaapista. Joten nyt mä oon aina pikkusen kytiksessä, kun orja menee jäätsärille. Eihän sitä koskaan tiedä!

1 Comments:

At 10:09 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Haa! Te saitte orjanne vihdoinkin opetettua tavoille. Jess. Kaikilla itseään kunnioittavilla karvatassuilla on oma blogi :D. Pidätte sitten vaan aisoissa sen, että kirjottaa just mitä haluutte. Keep up the good work!

 

Lähetä kommentti

<< Home