Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

17.12.06

Musta (17. joulukuuta)

Zihminen sanoi, että nyt ei kirjoiteta pitkään kun se ei jaksa nostella sormia näppiksellä ja naputtaa ihan vääriä kirjaimia. Mut esittelen siis joulukalenterin luukun seittemäntoista: tässä mä peitän mun kakkaa (oik.) normaaliin tapaan hakkaamalla pesukonetta. Te ette tieteskään usko, että semmosessa on mitään järkee. Mutta mä väitän, että tarkoitus silläkin saavutetaan eli lopulta kakka on kadonnut, hups vaan! Joka päivä!

6 Comments:

At 10:46 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hah Musta! Tietenkin siin on järkee, ett sä peität kakkas hakkaamalla pesukonetta! Mä peitän omat hakkaamalla patterii ja noit laatikon reunoja! Nii että nou hätä, hävii ne täältäki joka päivä :)

 
At 1:31 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mulla on sellanen katollinen hiekkis ja joka kerta kun mä käyn asioilla, mä peitän jätökseni raapimalla sen laatikon seiniä ja kattoa. :D Ainakin peittyy kunnolla.

 
At 3:37 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mä oon opettanut Harmaallekin tota seinien hakkaamista ja reunojen raapimista. Se oli ihan pölvästi enneku mä muutin tänne - peitti hiekalla ne kakat! Nyt sekin osaa jo paremmin.

 
At 4:11 ip., Anonymous Anonyymi sano...

It's the damndest thing, mutta se tosiaan katoaa! Se on kuin taikaa...

 
At 9:27 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Musta...ei me uskottais tota, jos ei ois tuo autenttinen kuva todisteena. Mutta eihän sen niin väliä niin kauan, kuin toi kikka toimii!!! Mamma pudistaa päätään, ei se usko vieläkään...hassu kissa, se sanoo.

 
At 11:14 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mä opin emolta, että kun tarpeeksi kauan raapii laatikon reunaa, kakka katoaa. Ällöjä pellettejä ei kukaan täysjärkinen kissa kuovi. Keep up the good work!

 

Lähetä kommentti

<< Home