Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

29.6.06

Harmaa (29.kesäkuuta)

Täällä haisee joku. Mä luulen, että ne on nuo uudet kankaat kun roikkuu ikkunoissa. Mihin meidän hienot lakanat meni, just kun saatiin omat hajut juntattua niihin?

Vaan eipä hätiä! Mä veikkaan, ettei meidän tarvi kulkea kuin pari päivää edestakaisin tossa ikulaudalla, niin näissä uusissakin räteissä on kiva huopakerros nurjalla puolella. Jee, sitten on taas kotosaa!

Mulla on uusi omapaikka. Me vaihdellaan näitä aina välillä. Orjakin tajus vasta äsken, että ihan turhaan se säveltää meidän muka-lempparipaikoille jotain tillerintalleria, koska se paikka on lempparipaikka vain vähän aikaa. Sit löytyy uusi. Niin, siihenhän mä jäin. Mulla on nyt teltta. Se on ihan jees. Se on tasan keskellä lattiaa divaanin alla. Divaanilta roikkuu jotku semmoset kangasreunat. Tää on niin huippu! Saa olla ihan rauhassa, mut toisaalta pystyy hyökkäilee salapiilosta kaikkien kimppuun. Parasta!

1 Comments:

At 12:32 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Eräs edesmennyt Tiikeri (rauha muistolle jne) vaihteli kanssa lempipaikkoja parin viikon välein. Hankalinta taisi olla, kun lempipaikka oli kylpyhuoneen lavuaari. Pese siinä sitten hampaita.

 

Lähetä kommentti

<< Home