Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

18.12.06

Musta (18. joulukuuta)

Eilen multa päättyi lääkityksen toinen viikko. Jipii! Zehminen katsoi mun korviin kans ja sanoi ettei siellä näy mitään mömmöjä, eli hiiva on lähdössä pois, homma toimii.

Eilen esittelin yhden uuden jutun, kun näin ettei mitään kameroita ole lähimaillakaan. Oltiin kaikki kasassa täällä petinurkassa päin, Harmaa lojui selällään mattokasan päällä, Z omassa petissä ja mä niiden välissä Z:n petissä. Sit musta vaan tuntui, että oliskin kiva lähtee pesemään Harmaata (??!) ja marssin aloittelemaan takakäpälän varpaista. Harmaa katsoi hyvin ihmeissään muttei tehnyt mitään. Pesin siit ne jarpaat ja siirryin jalkapohjaan, ja sitten toisen jalan varpaisiin. Siinä kohtaa Harmaa alkoi huitoa etukäpälillään ja ämpiä koppakuoriaisena sieltä, että ei voi enää olla siinä.

Mä lähdin kauemmas, ja kun katsoin taakseni, Harmaa oli vetänyt etutassuillaan sen mun pesemän jalan naamansa eteen ja piti sitä tukevasti turvassa siinä.

Torkuin myöhemmin, ja tunsin kun Harmaa tulee naamaileen mun turkkiin. Se varmaan tarkoittaa JOSKUS ihan hyvääkin, mutku mä vaan oon aika arka noitten lähestymisten suhteen. Eli lähdin karkuun aika nopsaan siitä. Haluun ite päättää, milloin ja mitä!

2 Comments:

At 8:34 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Misu, aika siistiä, sä olet siis paitsi kaunotar niin myös tosi lämminsieluinen kisukaveri. Harmaa varmaan tykkäs siitä puhtaasta tassusta tosi paljon! Ja voihan se olla, että Harmaa on syvällä (siis toosi syvällä) sisällään kanssa tosi kiltti. Onhan se kuitenkin sun paras kamu. Se tarkoitti varmaan hyvää, mut voishan se kuitenkin kysyä luvan ennenkuin tulee naamailemaan...?

 
At 12:19 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Musta on niin kiva kun te, jotka ootte kuin mun identtisii kaksosia, kommentoitte tänne niin ystävällisesti aina. Te ette varmaan edes olis yhtä machoja hölmöoilijöitä ku tää Harmaa tääl. HUoh. Mut kyllä mä siitäkin tavallaan tykkään, me eletään tääl kotona rakkauven ilmapiirissa. Ko ihminen raxtaa meitä kumpaakin paljon.
Mut nyt tassu väsyy kirjoittaa, ihmisel on ollut vähän rankkaa viikonloppuu ja elämää ny.

 

Lähetä kommentti

<< Home