Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

30.6.06

Harmaa (30. kesäkuuta)

Hitsi mä ykäsin mun uuden lempparipaikan! Oli kai menny vähän liikaa karvajuttuja ruokaosastolle, kaikki tuli ulos ihan vaan hups. Meil on maissimatot, jotka on tosi kissaystävälliset kaikin puolin, mutta ykien siivoaminen niistä on vähän jooei. Ne reiät. Orja otti nätisti kaikki ne miljoona kiloa safkaa ja karvaa pois siitä, ja voiEI sit se teki sen taas: puhdisti etikalla sen kohdan matosta. Väittää, että se on tämmösissä paljon fiksumpi vaihtoehto kuin vesi, koska se hajottaa myös kaikki hajut kivasti. ETIKKA. Jees I like it, not. Ällöä!

Se oli kumminkin hyvä, että sit me kumpikin saatiin harjausta isolla kädellä. Miten voi olla, että vaik Musta ja mä ollaan ihan eri värisiä, meistä harjalla irtoavat karvaröykkiöt on samanvärisiä? Ja miten Musta ei ikinä ykää vaik siitä irtoaa TODELLAKIN enemmän irtokarvaa kuin kenestäkään täl planeetalla?

3 Comments:

At 12:18 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Rinsessat on nii fiinejä, ett ne ykääki piilossa. Eikä tällee niinku sä ja mä, ett keskelle mattoo, niinku. Ja mä vielä tuplasin!! Varmuuden vuoks, ett mammalla riittää hommia ,D

 
At 5:05 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Joo mäkin yökkään aina mamin persialaismatolle...se kävikin pesulassa tossa vähän aikaa sitten..hihhhiii..
Noi muijat yökkii tollai salaa just niinkuin Vincent sanoi..ne vaan yrittää olla jotain..
Vaiks mun Hössö niin se röyhtäilee ihan pokkana vaiks päin naamaa..hehhee...

 
At 5:35 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hih, se on näköjään ykäysrundi menossa :) Enstex mä ja sit Vincent ja nyt sä. Likat vaa hannaa.

 

Lähetä kommentti

<< Home