Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

19.12.06

Harmaa (19. joulukuuta)

Me saadaan nyt tehä tää! Mua ainakin jänskättää jo - osataanko me? Osataan!
Asemiin!

Mikä olisi mielestäsi sinulle se paras joululahja?

Mä en voi kopsata Reetiltä että hiiriterraario, vaiks se olis varmaan ihan ylivoimaisen kiinnostava kissalle kuin kissalle. Yks parhaista ehkä sekä Mustalle että mulle olis vielä yks kissapersoona tänne. Silloin ois aina leikkikaveri kun ite haluu leikkii! Tai ehkä paremmat mahikset kuitenkin. Ja sit toinen vois olla, että tänne rakennettais ihan älyttömästi kaikkia siltoja ja hyllyjä ja kujia ja tunneleita mis vois kissapersoonat seikkailla. On meinaan esteetikolla ihan turhaa ja tyhjää seinäpintaa täällä vaikka miten paljon!

Entä mikä on se se lahja jonka (/ne lahjat jotka) tulet oikeasti saamaan?

Pashat me mitään saada, hyvä jos Tassu-nappi per naama. Ja todennäköisesti vielä hampaidenpesu ja korvien puhdistus :-/

Mikä antamistasi lahjoista tulee aiheuttamaan suurimman tunteenpurkauksen saajassaan?

Vihreet oksennukset on lakanneet toimimasta. Vaikka laittais laatan keskelle mattoa, se ei herätä emootioita. Ehkä me sitten vaan hölmöillään tavalliseen tapaan, yllätetään hellyyspuuskilla toisiamme ja ihmistä ja niin se homma siitä etenee.

Jos ihminen itse vähän auttaa, niin kyllä me saadaan tunne-elämääkin tänne. Esim mulle ei mikään, siis MIKÄÄN ole kiinnostavampi kuin kynsiviila. Ihan mun lemppariesine, meen aiba seksiian siitä ko ajsttelnxxxxin. Ooh. Ja Mustahan sekosi siitä Kotikonnun cyrrykanapatongista, kiipeili ihmisen sylissä kuin Gustaffsson. (Tällä en haluu vihjata että Veikka Gustafsson olis kiip.. no äh, unohtakaa)

Tuleeko joulupöytään perinteiset kinkku + laatikot vai jotain vaihtoehtoista?

Yhteisenä toiveena meillä olis joulupöytään kaikkia pieniä, karkuun juoksevia olentoja, niinku vaikka hiirulot vois olla tosi parasta. Myös sokeritoukat kelpaa jos ei muuta ole. Suikaleliha-possunsydän-salaatti voisi täyttää parikin kulinaarista tarvettamme, eikä vain jouluna! Laatikot taas on nukkumista, istumista, raapimista ja leikkimistä varten, ehkä teoriassa niitä voisi myös järsiä, mutta ei ole tullut opeteltua vielä.

Vaan mitäs luulet, tuleeko joulusta valkoinen vai musta?

Mä veikkaan että joulusta tulee, obvioiusly, harmaa, mut voi tietty tulla mustakin.

Hähähä, mä oon niiiiin hauska! :-D

6 Comments:

At 12:22 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hyvä idea noi tunnelit ja muut! Oisko huippua kiipeillä seinillä muutenkin kun tylsien ja tavallisten hyllyköiden päällä... Voisko rakentaa kissantunneleita, jooko! Joo!

 
At 8:25 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Voihan nenä! Säki tykkäät kynsiviilasta! Mun äiti on ollu siit ihan hissukseen, ku se taas aatteli, ett mä oon jotenki päästäni vialla, kun aina haluun järsii sitä viilaa kun äiti ottaa sen esille. Siis, mitä opimme tästä. Minä EN ole päästäni vialla, vaan aivan normaali kolli!

 
At 11:29 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Kynsiviilat joka kollille joululahjaksi!

 
At 6:27 ip., Anonymous Anonyymi sano...

oih Harmaa säö oot niin komea mies...*huokaus*....voisin sua joskus lainata remppahommiin vaikka...hiihii

 
At 8:43 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hössö, oi kaunis neito - en oo vain komee, oon myös älykäs :) Niin, ja hyvä kaikis remppa- ym. hommissa. Leikin myös mielelläni! Paljon!

 
At 11:10 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Me äiskän kanssa yhdytään tohon toiveeseen pienistä juoksevista välipaloista. Huhu kertoo, että me päästäiskin jouluksi maalle, jossa noita piisaa ainakin taitavalle metsästäjälle (kröhöm)! Mä oon niin innoissani, että meen koppiini välillä istumaan ja odottamaan lähtöä. Jostain kumman syystä pöljä emo juoksee sängyn alle, kun emäntä ottaa kopan esiin. Eikö se tajua, että koppa vie meiät saalistamaan!

 

Lähetä kommentti

<< Home