Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

24.7.06

Harmaa (24. heinäkuuta)

Nyt ei, kuulkaas, tää Catkins Diet enää toimi ollenkaan! Orja otti vähän liian tosissaan sekä ne lihajutut että Kissan Silmin -blogin ruokavinksut, vaikka mielestäni me oltiin jo esitetty aikoja sitten, mitä mieltä me ollaan Feinsteineista ja kaikenmaailman lihoista. On hyvä jos orja TOTTELEE, mutta ei ole hyvä jos orja AJATTELEE!

Tää menee näin: me tykätään tosi paljon Acana-raksuista (kevyttä vaan, kiits). Me tykätään monista muistakin raksuista (jotka kaikki on laatukamaa, ei mitään markettitsuppaa). Me tykättäis tositositosipaljon myös Latz-mössöannoksista jos me niitä saatais, mutta kun ei olla saatu enää pitkään aikaan :-( Me tykätään possun sydämestä. MUTTA KAIKKI NE PAREMMAT JA KALLIIMMAT MÖSSÖNNE SAATTE TAITTAA KULMIKKAIKSI JA TUNKEA! SAMOIN LIHAT JA SISÄELIMET JA KALAT! JA MAIDOT, KERMAT, JUKUT JA PIIMÄT! VIILIT! KANANMUNAT! ME EI NIITÄ SYÖDÄ YÄK! ME SYÖDÄÄN RAKSUJA JOS EI SAADA LATZIA!! NI!!

4 Comments:

At 8:54 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mäkin tykkään raksuista!Raksut on mun pääravinto.

Ei mekään saada sisäelimiä eikä maitoo eikä kermaa eikä kananmunia tai muita tollasia oikeestaan ollenkaan. Nehän on vaan sellasta extraa jota ilman pärjää paremmin kuin hyvin! Pala- tai suikalepaistia saadaan sillon tällön, ja just sitä possun sydäntä mitä tekin!

MunIhmisellä on mennyt hyvinkin toista vuotta totuttaa Kirre uudelle ruokavaliolle. Mutta se on pysynyt kovana eikä oo kuunnellut Kirren mankumisia, ja on kuin onkin saanu Kirren muuttamaan makuaan ruoan suhteen. Se ollut tärkeää, nimittäin jos Kirre saisi päättää mitä se syö niin se olisi jo kuollut ja kuopattu kissa. Sen mielihalut on nimittäin ihan vääristyneet :(

Mulla ei oo noita ongelmia, syön ihan mitä vaan MunIhminen antaa! MunIhminen sanoo sen johtuvan siitä ettei mua oo lellitty piloille!

 
At 8:51 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Moips, mäki syön ihan mitä vaan, eli mä haluun ainaski maistaa ihan pikkisen kaikkii mitä toi mammaki! Mut mä rakstan RAKSUJA - ihan kaikkii...pehmoja mä syön tosi vähän. Sitt mä saan välill broiskuu, jauhista, fisuu, sillee tosi snadisti ett mä voisin syödä enempiki. Maitoo mä en tiedä, toi mamma ei oo sitä tarjonnu. Ei oo vissii hokannu, kun edellinen kissi ei juonu maitoo...Nii, ett mä oon ihan tyytyväine, jos on raksuja, vähän pehmoo välillä ja heekut mammalta. Vois kyll olla kiva, jos se hakis kissinminttuu tai niit kaakkei, mutt ei se varpisti jaksa, ehkä sitte lomalla;D Se on purrrrrrrrrrrrr.......

 
At 9:57 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hah, naksut se on kun kissan tiellä pitää! Mull on kans Acanan naksuja, ne on hyvejä. Tosin mä rakastan Purina Onen naksuja kans ja äiti sit aina silloin tällöin ostaa niit mulle. Ihan hyvä juttu. Pehmoällötyksistä mä en yhtään tykkää, en sitten mistään merkistä! Yäk! Mut suikaleliha on kyllä ihan must-juttu. Ja tietty mikrossa kypsennetty sei! Voi sitä ihanaa tuoksua ku leijailee sillon, kun äiti mulle sitä laittaa! Tosin se ite yökkäilee isin kaa, kun niitten hajuaisti toimii joteski vinksalleen :) Siksköhän mä saan niin harvoin sitä? Mulla on vielä kouluttamista, tiedetään tiedetään.

 
At 10:22 ap., Blogger Lissu sano...

Raksut on pahoja, mutta mä syön niitä, koska julmurit ei anna muuta. Mä rakastan whiskasin herkkupussukoita, vaikka niistä mun maha meneekin vähän kuralle. Mutta halpisraksuihin en koske pitkällä tikullakaan, vaan Nutriencea tai hätätapauksessa Eukanubaa sen olla pitää.

Mm, seitä...

 

Lähetä kommentti

<< Home