Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

17.7.06

Musta (17. heinäkuuta)

Mitä tarkoittaa pöppönaamateevee? Mä oon ehkä joutumassa sinne. Olis kiva tietää, saako siellä raksuja kans eikä olis kauheesti ronkkijoita.

Se meni jotenki silleen, että oltiin orjan kans tuossa sängyllä silleen varovaisen lähekkäin. Mä annan sen välillä rapsuttaa mua, jos se ei katso mua samalla. Yks juttu sen kuitenkin pitäis treenata kuntoon: tähtäys. Nytkin se rapsutti mua mahasta ja rinnasta vaan, vaikka varmaan tietää, että leuanalunen ja koko se systeemi poskien kautta korvien alle on se oikee napakypä. No, mä sitten tietenkin otin ihmisen käden kahdella tassulla kiinni ja siirsin sen rapsuttamaan oikealta korkeudelta. Enkä päästäny irti ennen kuin olin varma että se tajusi.

Vaan mitä vielä! Sehän vaan hihitteli ja rapsutti mua TAAS massusta niin että mä jouduin TAAS siirtämään käden oikeaan paikkaan, ITSE. Ja sit jotain tässä kohtaa se sanoi, että mut pitäis viedä pöppönaamateeveehen mitä pikimmin.

Jos joku on ollu pöppönaamateeveessä, saisko vähän kommenttii pliis?

6 Comments:

At 10:10 ap., Anonymous Anonyymi sano...

tsau!
siis mä en ole kyl ikinä kuullut pöppönaamateeveestä, täytyy reheellisesti sanoa että näin on.Mikäköhän se on? Muakin alkoi kiinnostaa. Ehkä Reeti tietää kun sil on tota elämänkokoemusta kertynyt vähän enemmän...tai sitten joku muu vähän viisaampi versio. Ettei toi vaan ois joku sellainen ihmisten lässytysjuttu. Ne kun osaa keksii kaikkee outoja sanoa mistä ei todellakaan tajua mitään...

 
At 11:21 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Joo sorry, vaiks mä oonki tällanen fiksu ja vilmaattinen ja vaatimaton, en oo minäkään ikinä kuullu mistään pöppönaamateeveestä. Sun palvelijalla täytyy olla joku oma sanakirja. Ja muutenkin, sen tajunnan taso on ollu kans vähä häiriintyny, kun sä kerta ihan selkeesti annoit ymmärtää, mistä pitää rapsuttaa ja silti vaan ei toiminu. Tossa vaiheessa pieni opetuksen paikka taas. Seuraavalla kerralla jos noin käy, ota muutamat kynnet mukaan siirtäessäsi sitä kättä. Niinku silleen yks kerrallaan esiin: pinks, pinks, pinks! Luulis jo tajuavan!

 
At 1:34 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Jos se tarkottaa sitä idioottilodjuu mitä meidän mamiskakaan ei tsiduu ku torjantaisin? Se lodju, missä ihmiset kävelee ja puhu ja sillee. Oli siellä kyll yks kerta lintuja. Mä tsiigasin eka niit ulkoo, sitte siit lodjust ja taas ulkoo. Mamma nauro! Mä en taju miks. Ensin ne oli lodjus, ulkon, lodjus - tsiisus, mist mä tiijän!

 
At 11:59 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mä oon kyllä kuullut jostain moskvalaisesta kissateatterista missä kuomat tekee niinku monta kertaa saman jutun peräkkäin. Mutta se ei ollu telkkurissa vaan esiintymislavalla. Meidän äiskä ja iskä oli joskus katsomassa semmoista ja sen jälkeen ne hihitteli monta päivää ja suhtautui meihin ihan ylilepertelevästi...

 
At 12:56 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Ps. Teidät on haastettu... :D
http://kiskis.vuodatus.net/blog/181003

 
At 3:07 ip., Blogger Ana sano...

Kiskis, kiitos huomiosta! Jotenkin tää meemi ei vaan ole iskenyt ei sitte yhtään, joten taidetaan väistää myös tällä kertaa.

Pöppönaamasirkus voisis olla muuten ihan yhtä hyvä vaihtoehto kuin pn-teevee...

 

Lähetä kommentti

<< Home