Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

10.7.06

Musta (10. heinäkuuta)

Harmaa alkaa käydä tungettelevaksi. Tänään kun lojuin kaikessa rauhassa lattialla (mitä tällä kelillä muka muutakaan voi tehdä??) Harmaa tuli siihen viereen lojumaan. Etukäpäliemme väli oli enää viitisen senttiä. Harmaan pitäisi kyllä ymmärtää, että avohanska on edelleen olemassa, eikä kannattaisi härnätä onnetarta vaikka helle nyt ehkä toistaiseksi hyydyttääkin!

Ihmisen kans sen sijaan on ollut tosi kivaa! Me kehräiltiin ja rapsuteltiin petissä tosi pitkään ennen aamiaista. Aina välillä mua ujostutti - lähdin muka pois, mutta pyörsinkin aina takaisin käsien ulottuville, kun ne vaan rapsuttaa niin hyvin. Sit ihminen otti mua vähän myös syliin, mut mä en panikoinut yhtään (kun en jaksanut).

Yks mikä musta on aika outoo, ja aikaisemmin myös pelottavaa... miksikähän ihminen tykkää pussata mua silmien väliin ja otsalle ja päälaelle? Eihän siinä oo mitään järkee. Jos rapsuttaa leuan alta, SIINÄ on järkee, ja paljon! Mutta pussaaminen otsalle? No, oli miten oli, se ei enää pelota mua yhtään. Ihmisorja sanoo jotenkin, että sillä on mulle "pitkänmatkan siedätyshoito-ohjelma" johon kuuluu näitä sylityksiä ja kosketteluja ja muuta lääppimistä. Vitsi, niillä on välillä sekoja ideoita, mutta mä annan sen touhuta. Toistaiseksi.

5 Comments:

At 1:00 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Joo, niill on omituisii ehdotuksii. Mamiska hieroo mun päätä keskeltä, se sanoo, ett se rapsuttaa mun älynystyröitä - no kyll mä nyt diggaan sitäki, mutta toi leuanalus on must. Ja sitte mulla ainaski vasemman korvan takaa...purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............purinat sulle kaa, hei nöpöstiina ,D

 
At 8:45 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Teill on siis sama homma ku meillä. Äiti on jatkuvasti pussaamassa mua ottaan. Kuuluu semmonen kummallinen moisikismäiskis kun se iskee. Ja tätä pitää ihmisen sit tehä monta kertaa. Taitaa tolla ihmisrodulla olla kaikilla tommonen vika. Se on varmaan semmonen addiktio, mä oon kuullu semmosen sanan :)

 
At 10:32 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Sama homma täällä - mutta mä kyllä jotenkin tykkäänkin siitä pussailusta, kun se on mun äiskä. Meillä on semmonen spesiaali hellyyssuhde. Joskus kun mua oikein vauvattaa, niin saatan ruveta lussuttamaan äiskän sormeakin niinkun pikkusena kisuna kun mut oli haettu navetasta tänne kaupunkiin. t. Veera

 
At 11:26 ap., Anonymous Anonyymi sano...

joo kuulkas sama juttu täälläkin. Jatkuvasti tullaan lässyttämään jotain ja pusuttelemaan ja mami tekee joskus sitä että kun makaan reporankana lattialla se änkee turpansa mun masuun ja pusuttelee ja kelatkaa sitten se lässyttää tällei: mamin ikioma kullanmussukka ( WHAT?!) ja pusuttelee ja höpöttää jotain tyhmiä asioita ja puhuu sellaisella lässytysäänellä...IHAN PIMEET' touhuu. Mut mä olen ajatellu että kert' se on häppy siitä niin antaa olla ...en mä ala kitisee

 
At 3:46 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Ai no hyvä, en olekaan siis lääpinnän ainoa uhri. Okei, hyväksytään.

 

Lähetä kommentti

<< Home