Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

3.7.06

Harmaa (3. heinäkuuta)

Terse, virtuaalikamut! Teitä tulee vaan koko ajan lisää, mikä ihan vaan plussaksi luettakoon! Mä laita(ta)n teitsut kaikki tohon lemppari-linkkilistaan. Sikäli kun oon mitä käsmänny, ni orjatkin tekee niin omille lemppareilleen. Ei sillä, että mulla olis mitään tarvetta matkia palvelijoita - kissuus ruulz! - mutta niillä on joskus ihan hyviä idiksiä. Niinku maggara, pingispallot ja lempparilistat. Ei liene vastaväitöksiä tohon?

No joo, mitäs tässä. Mä oon aatellu että joskus myöhemmin vois kertoo mun edeltäjästä eli tään huushollin Kissuuden ylläpitäjästä ja Konsulttien Kuninkaasta, Pedosta. Peto piti orjaa hommissa melkein 18 vuotta, siis ihan pikkuskidistä siihen ku takaraajat alkoi pettää ja orja vei Pedon sinne missä kissat muutetaan ikuisiksi. Tai näin se sanoi, jotenki. Että Peto meni, mutta Kissuudelle löytyy kohta taas hyvä edustaja myös kotona, ei vain orjan mielessä. Ja siis, sithän tulin MÄ, the MOI, kissamaailman fonzie, joten kaikilla on taas ollu kivaa jo pitemmän aikaa.

Mut ei mun vielä pitänyt siitä jutskailla. Hei mul on idea - voitais kaikki mennä nyt vähäks aikaa nukkumaan, että jaksetaan sitten herätä möykkäämään yhtäaikaa auringon kans, eikö? Tai ei aurinko möykkää, mut varmaan tajusitte. Hehe.

2 Comments:

At 8:10 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Jesh - perinteitä riittää täälläki! Edelleni ehti Uffe, joka eli tässä mamman kaa 6 v. (oli tullessaan 5 - 7-v.) ja sitten Sir Enfield, joka eli lähes 20 v. ja paino 14.5 kg - molemmat oli tiätty punatiikereitä. Ei toi mamiska muita huoli! Tigers rules! Ja mä nyt sitte jatkan näit perinteitä, ett joku on aina herättämässä orjan ja häätämässä sen duuniin! ,>

 
At 11:16 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Meijän pitää vaan hyväksyy, että kaikilla - parhaillakin - on ollut edeltäjiä. Ei olla ekoja eikä viimosia, toiset ei edes ainoita (niinku mä en oo). MUTTA, siinä on se hyvä puoli, että Kissuus valtaa koko ajan enemmän tilaa ja kohta me hallitaan koko maailmaa, ja arvatkaas sitte onko maggaratehtailla duunia, mitä?! Eikö näin, jätkät?

 

Lähetä kommentti

<< Home