Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

5.7.06

Harmaa (5. heinäkuuta)

Hähä, arvatkaa mihin Musta joutui taas tänään! No sinne, ronkkijalle! Sama porukka, joka huijasi mut olemaan jännittämättä per*että niin että ne pääsi tutkii mun anaalit nukuttamatta! Ammattilaisia siis, jos tajuatte. Rispektii.

Musta ei nyt tykkää kauheesti jutella, mun sen mä sain selkoo, että se ei tullu kopasta ulos, vaan ortza purki katon sen päältä (hyvä meininki, näkevätpä kuka on isäntä!). Ronkkija oli sitten tehnyt jotain tikkuhommia Mustan korvissa, ja jotain valohommia kans, ja lopulta se sanoi, että ei oo enää mitään, korvat on ihan hyvässä kunnossa.

No sit mä kysyin Mustalta vielä, että mitä orja tosa nyt rinta polleena kulkee, että pitäiskö siltä päästää tappi jostain päästä vai mitä tää nyt on. Musta sanoi jotain, että olivat kehuneet orjaa siellä ronkilla että se osaa hoitaa kissoja, kun ei läheskään kaikki osaa, ja että toisaalta hyviä kissojakin, kun antavat hoitaa. Orja oli siitäkin alkanu sitten pullistua, vaikka mikäs meidän hoitamisessa muka vaikeeta ois: jääkaapista voi hakee ruokaa, lelut on lelukopassa. Ei vaadi rakettitieteilyä, se.

AI NIIN vähänx mua nauratti tää, kun Musta joutui vielä yhteen kääröjuttuun tääl kotona! Sen posket melkein niskaan asti pestiin fairilla! HÄHÄHÄ! Arvatkaa oliko koomisen näkönen! Kyllä sitä vtuttikin, se sanoi, että ei meinaa antaa enää ikinä mitään anteeks, ja ihan turha yrittää koskettaa enää ikinä ja tolleen. Emmä tiiä päteekö tää karenssi myös muhun, mut ainakin orjalle.

3 Comments:

At 5:17 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hei kamoon kavrut, Musta on leidi, sitä täytyy pitää katos kun kukkaa kämmenellä...Mä tiedän, katos, kun mäki oon nääs vähä aateline! Eli Rinsessalle kissahaleja - eiks oo nastaa ku kaikki on kondiksessa? Voitais lähtee joskus vähä bilettää, jooko, jos ei toi toinen oo mustis...;D Ja kyll varmaa se orjaki saa olla vähä polleena, niin toi munkin oli, kun se raportoi Hesylle ett mitä meill kuuluu ja ne kehu, ettei ne ees tienny ett mä oon nii fiksu ja filmaattine *leuhka filmitähtikissavirn*!

 
At 7:09 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Pääasia on että korvat on kondiksess, mä oon ite käyny ton saman läpi kuin Mustakin. Ei ollu silloin kivaa ei. Mut nyt on. Ja mun äitikin on aina välillä polleena, kun me tullaan sielt lekurilta, kun ne on sanonu, että kyllä mä oon sitten hyvännäkönen ja hyvinhoidetun näkönen kolli. Mä en tajuu, mitä siin äitillä on pullistelemista. Minähän se komee oon, ei se! Orjista ei ota selvää.

 
At 11:28 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mehän OLLAAN ihan törkeen hyvännäkösiä, näin on! Jos nyt palveluskuntaa huvittaa pullistella sillä, niin ookoo, mulle ihan sama, jostainhan niidenkin pitää ilonsa höylätä.

 

Lähetä kommentti

<< Home