Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

13.7.06

Harmaa (13. heinäkuuta)

Nyt on meitä lellitty mennen ja tulleen niin että korvistakin tursuu! Meil kävi nimittäin kylässä Superkynnet itse, jos ollaan ikinä kynsiä nähty. RRRAUH! Niillä kun rapsuttaa, niin taju meinaa lähtee! RRRGGRRRAUH! On nää ollu hienoja päiviä, voi juma! Kotiorja on muuten enimmäkseen ok ja palvelu pelaa, mut kynsiähän sillä ei ole... eli meille tulee aina juhlapäivä ja bakkanaali kun Kynnet tai toiset tulee alueelle. Vauh.

Eikä toi kynsiorja ollut muutenkaan tyhmä. Kun Musta on tommonen vähän ujompi ja väistää varsinkin katsetta ihan simona, niin tää lainaorja osasi rapsuttaa Mustaa niinku ei ois ollut samassa huoneessakaaan. Yhtään ei niinku muka katsonut Mustaan päinkään. Musta oli ihan ältsin otettu.

Mäkin sain paljon lelliä ja rapsua, mutta ainahan niitä mahtuis siivu lisääkin. Kotiorja oli harjannut meidät molemmat ennen kuin Kynnet oli tullut tänne, mutta ihan sama vaikkei olis harjannutkaan. Oisko toi keli vai mikä, mutta meijän karvoja vaan tippuu tömps tömps tömps ja kynnet rapsuttaa kaiket loput.

4 Comments:

At 6:28 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Waude.....mageeta! Onneks mun mamiskalla on kans KYNNET ja nyt mä tiedän miks mä pöllyyn. Siis se on tää ilma ja noi kynnet kimpassa. Toi orja valittaa, ett joka safkas on kissinkaavoja. HV - viimeks se löys oman metrisen hiuksensa leivän päältä ,> Ja mun karvaat on nii snadeja, ett ne käy mausteesta, niinku yrteistä. Puhuis vaan itelleen! Mä kyllä oon nyt karvaillut ton soffan aika hauskan näköseks - se on sillee tumman sinine, siin on semmone irtojutska, ku on karkeeta kangasta, johon karva tarttuu toooosi hyvin.Mä vaan vähän pyörin siinä joka päivä - ja katos, mamiskalla on ihan uude näköne soffa jo viikonlopuks. Mulle se mutisi jotain jostain rimmauksesta. Mitä jos se ajelee mut kaljuks? Voiks kaljun kollin nimi olla Vincent ja ku mä en kuiteskaa oo niinku skini, niin mitä sitte? Mua alko pelottaa =(

 
At 9:13 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Ääääeeh se sua kaljuks ajele - ja jos ajelis, nimi olis varmaan ongelmistas pienin sen jälkeen.

Sä oot tosiaan nähnyt vaivaa sen sohvan takia. Pidät huolta kodista ihan kypällä! Mekin yritetään puuhata aika nopsaan ton orjan lakanoihin semmosta nassevaa karvamattoa. Orja ei taida tajuta, koska matto häviää aina just kun siitä alkaa tulla hyvä. Välillä se jopa vaihtaa lakanat ihan toisen tuoksuisiin, mikä ei vallan jippii-juttu oo sekään.

 
At 9:37 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Jesh - sama täällä. Ihme siivous- ja pölkkärivimma niillä. Eikä ees kasveista sais haukata...Mä en aina tajuu.

Silti mua vähän huolestuttaa. Käy tsiigaas mun kommentit Reetille. Katos mua uhkaillaan lentävillä kissoilla ja se on jo aika paha. Täytyy vissiin tänä iltana leikkii hyvistä ton orjan kaa *kiero kissavirn*!

 
At 2:38 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Superkynnet kiittää. Harmaa on silleen ihanan varma nakki, Musta vaikeempi muttei sekään sitte enää kauheasti pihdannut:) Sitäpaitsi mä huomasin, vaikken muka huomannut, että Musta kökki mun kyljen päällä ja kyyhötti selkää vasten vartin verran aamuyön tunteina. T. Superkynsi

 

Lähetä kommentti

<< Home