Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

22.12.06

Musta (22. joulukuuta)

Aikaisemmin julkaistiin semmonen huonompi carambola-kuva. Tää on paree!

Onkohan mulle tulossa flunssa? Pari iltaa sitten mä sain aivastuspuuskia, ja eilisiltana, ja viime yönä. Mutta kaikki ne tuli ihmisen petissä. Muualla mä en oo aivastellut. Ihminen jäi miettii sitä, että oikeastaan hänkin saa pahimmat yskänpuuskat aina omassa petissään. Joskus pitää herätä yöllä yskimään, tyhmää... Mut siis, nyt ei oikein tiedetä. Ihminen lupas imuroida (ääk, sekin vielä!) petinsä hyvin tänään ja vaihtaa lakanat. On vaan harmi että se joulu tulee just nyt, koska JOS mulla on flunssa, sitten meillä ei oo omaa lääkäriä lähellä auttamassa niinku aina tavallisesti :-(

Jos mulla on flunssa, saattaa olla että Harmaa ei sairastu. Vaikka flunssa on tarttuva, Harmaa on kumminkin tommonen rela heebo, joka ei vältsi mistään mitään ja on hirmu hyväkuntoinen ja kaikkee. Ei semmoset sairastu. Tämmösen reppanat vaan ku mä. *niis*

3 Comments:

At 7:01 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Toi lodju ja sä sovitte hyvi yhtee ;D

 
At 9:29 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Mii laiks tuu!

 
At 4:25 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Voi voi, älä nyt kuule sairastu flunssaan. Ja nuku ens yönä jossain muualla, ties vaikka oisit allerginen orjalles :D :D No ei vaiskaan. Mua jo jänskättää, ett mimmonen luukku avautuu sit aattona :)

 

Lähetä kommentti

<< Home