Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

4.1.07

Musta (4. tammikuuta)

Tänään kun ihminen tuli kotiin, se antoi mun kuppiin possunsuikaleita ja Harmaan kuppiin naudansuikaleita ja possunsuikaleita. Mä söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja Harmaa katteli taas vaan vierestä. Ihminen koitti kertoo sille, että hei sulla on nautaa siellä, ei tarvi nirppailla. Mut ei se! Sit mä taas söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin ja söin myös Harmaan osuudet ja ou boi, onks mulla nyt massu!

RRRRÖYH!

6 Comments:

At 8:26 ap., Anonymous Anonyymi sano...

kelasin että onko kaikki tyttökissat ruoan perään ...kun mul on tääl kotona yks semmoinen kanssa...ja KIsukin on ja sitten mä kelasin että liittyykö se väritykseen...kun te ootte kaikki mustavalkoisia?!

 
At 1:36 ip., Blogger Ana sano...

En tiiä, mutta oli sitä aika hirveetä kattoo. Tommonen littee rukkanen vetää kahden kissan annoksen ja käy vielä kattomassa, oisko jälkkäriä. Tok tok.

 
At 4:01 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hih, ehkä me mustavalkoiset tytöt sitten ollaan niin persoja ruualle. :D Minäkin rakastan syömistä ja söisin ja söisin ja söisin, jos vaan saisin ruokaa aina kun haluaisin. :D

 
At 4:51 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Siis likat on ahmatteja :D Emmä vaan tollee syä. Mutt mä kyl ymmärrän Harmaata. Jos se vaiks oiskii halunnu jotain parempaa apetta just siin kohtaa ;) Vaiks sisäfilettä :D

 
At 8:18 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Nopeet syö hitaitten eväät! Musta, hei, ei toi nyt silti ihan reiluu oo. Mitäs jos Harmaa kuihtuu kokonaan pois, kun sä heität kaverin safkat inessiiviin? Kuis sitten viikset pannaan?
Mietipäs, miten monta tuntia sun pitää nyt juosta kissarallia, että saat kulutettua Harmaalle tarkoitetut energiat...Miltähän näyttäis, jos kissalle kasvais polkkakahvat?
Harmaa, koita kestää!

 
At 12:10 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Ei hätää kaverit, mä kestän kyllä! Ihan oikeesti jos katotaan, niin on mulla sen verran ravintoympyrää tossa vyötäröllä, että ei tuu hätä jos missaa yhden aterian.
Mut on toi Musta silti biologinen ihme. Huh-huh.

 

Lähetä kommentti

<< Home