Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

3.2.07

Musta (3. helmikuuta)

MISSÄ TÄÄLLÄ ON SE PANIIKKINAPPULA??! Mä sain matolääkettä TAAS! YÄK YÄK YÄK YÄK!

YÄK YÄK
YÄK YÄK
YÄK YÄK!!!!!

Karkasin! En syöny! Se haki mut takas. Pingersin itteni huppuun pyyhkeen sisälle ja heitin tabletinpuolikkaan lattialle - HYI! Se laittoi mut taas siististi pyyhkeen sisään ja nappasi sen tabun lattialta. Neuvoteltiin asiasta vielä pitkään. Mä kuolasin ja puklasin tabua ulos. Se laittoi sitä takas mun suuhun. Hyi kun äklöö muistellakin!

No, kukaan ei voittanu. Mä jouduin syömään melkein kokonaisen tabun, ja ihmisestä tuli piiloneuroottinen. Kuulemma.

Nyt vaan ollaan.

8 Comments:

At 10:07 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Voi, myötätuntokapinaa sinne!!! Ihan kamala tilanne! _Eiks ne ikinä opi että me ei tahota niitä ällöpillereitä? :P

 
At 12:50 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Ihan kamalaa. Äiskäkin tuntee sitä ruiskua mun kurkkuun joka päivä vaikken yhtään tykkää. Jos en nielase heti niin se silittää mua leuan alta, sitten mulle tulee nielasurefleksi. Aika kieroa.

 
At 10:12 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Yäk! Mä ymmärrän sua, mä tiedän, ett mä saan kans ihan kohta sitä yököttävää lääkettä. Onneks ei pillereinä, vaan ruiskulla. Vaiks ei sekään hyvää oo :(

 
At 10:41 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hyi! Matolääkettä, yöks. Meitsikin laittaa aina kaikin voimin vastaan matolääkettä annettaessa. Mut jos sun Äippä ihan väkisin tahtoo sen matolääkkeen sinne, niin se maistuu paljon paremmalta kun otatte teelusikallisen kermaviiliä alustalle, murskaatte pillerin sen sekaan ja nappaatte siitä ruiskuun. Sit pistetään se uhrin suuhun.. Mulla on kokemusta kun sain antibioottikuurin kun mun leikkaushaava tulehtui. Se maistui paljon paremmalta silloin ja Äippä oli iloinen :)

 
At 10:41 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Nielaisurefleksiin mä korkeintaan pyyhin tassut siinä vaiheessa kun oon päättänyt erittää kolme litraa sylkeä ja puklata pehmenneen tabun ulos suusta! Ihminen luulee ihan turhaan että se osaa tai mahtaa muka jotain, kun sillä on ollut kissaperhettä niin pitkään ennen meitäkin. Olkoon vaan - mua se ei ollutkaan vielä tavannut! Mut nyt on!

 
At 11:02 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Nyt vauhdilla ahmimaan ruohoa ja sitten laattaat matolääkkeen matolle.

 
At 8:19 ap., Anonymous Anonyymi sano...

siis joo sul on kyl todellakin paniikkinappula ilme...

 
At 2:03 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mä oon aina huolissaan kun kamera tai kännykkä ilmestyy näkyviin! Mut ei hätiä, alan oppii ettei siinä mitään. Ne vaan sohottaa ikävästi kohti, kamerasta tulee vielä sitä valoo kans.

 

Lähetä kommentti

<< Home