Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

29.1.07

Musta (29. tammikuuta)

Oon kuulemma Tarkkailussa nyt! Oon laatannut viimosen parin viikon aikana kahdesti ruuat heti ulos, ja lisäksi kerran sitte oikein kunnon karvasikarit. Ihminen on sitä mieltä että oon laihtunut puolisen kiloa ja painan nyt ehkä saman verran kuin tänne tullessani, enkä syö tarpeeksi kuin satunnaisesti. Sou? Mulla on silti ihan kivaa ja olen utelias kaikista jutuista ja silleen. Silti jouduin Tarkkailuun. Höh.

Tänään yritin löytää uusia reittejä kirjahyllyyn soluttautumiselle, ja myös yritin ja yritin uskaltaa sukeltaa peiton alle - Harmaa oli jättänyt lähtiessään juuri kissan kokoisen tunnelin, minne ois päässyt. Tsih! En uskaltanut vielä!

Heippa vaan täältä Tarkkailusta.

6 Comments:

At 1:48 ap., Anonymous Anonyymi sano...

No voi sun... toivottavasti sun ei tarvi olla tarkkailussa kauaa, että alatkin syömään heti huomenna jo kunnolla ja lopetat oksuumisen. Muuten joudut varmaan lääkärille ja sit susta otetaan verikoe.
Mut ei se niin kamalan kauheeta silti oo, parempi se on että tietää mikä vaivaa kuin vaan voida pahoin ja heiketä hissukseen.
Me pidetään tassuja pystyssä sulle!

 
At 12:50 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hups, tota mäki oksun välill ku mä hotkin jotai, et kai sä vaa syäny liian noppaa. Oksun mä välill muuteskii, jos naksu on väärinpäin enkä oo hiffanu ottaa vodaa. Ett ei se oo kai vaarallist. Ett jos söisit sillee varovasti, ettei Zihmine heemostu. Sitt voi päästä pois, siis Tarkkailust. On se varmaa aika karmeeta, hei, ku koko ajan Tarkkaillaa. MÄ tuun pelastaan sut, oi leidi!!!

 
At 6:37 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Metisi on tarkkailussa kanssa just saman asian takia...kuulemma oksu poksua vedän vähän liikaa...ai ajaa..näil painimatseil ja tällä karvotuksella niin yhtälö on juurikin karvaklimppejä kurkussa..
Sympatiaa sinulle girl...me selvitään tästä=)

 
At 8:52 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Joo kaverit, ei hätiä mitiä - oon tänään syöny ihan siististi enkä oo laatoittanu yhtään! Myös istuin hetken aikaa Zihmisen massun päällä kun se oli petissä pitkällään.. eka kerta, hihiihihi!

 
At 6:42 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Noihan on jo hyviä uutisia, me jo vähän kerettiin huolestua...Orjat on vähän outoja silloin, jos katti joutuu Tarkkailuun - ei mitään sais tehdä ilman, että ollaan heti soittamassa piinaustohtorille.
Siis istuit orjan päällä? Asiaa!!!!! Tosi kiva, että sustakin tulee rohkea kissa, pikkuhiljaa, eix niin? Zunihminen kun on kuitenkin teille aina kiltti ja siihen voi luottaa. Ja onhan sulla, Musta, aina sun ikioma Harmaa kaverina :-)

 
At 4:49 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Matokuurille Mars! Meillä myös Timo laatoitti viime aikoina, kunnes havaittiin oksussa myös eloa.. yöks! Joten matokuuri auttaa!

 

Lähetä kommentti

<< Home