Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

28.1.07

Harmaa (28. tammikuuta)

Hitsi, toi muija on vaikee!! Vincent, saat sen eurolla! Eiku ilmaiseksi! Pöh.

No, meillä on yhteinen hyvä paikka mattopinon päällä patterin vieressä. Patteri = lämmin, kiva. Musta oli tänään siellä niinku nukkumassa, ja mä menin ihan vain istuu sen viereen. Sehän ämpäs selkä suoraksi heti ja jäi tujottaa mua että mitä meinaan, vaikken meinannu mitään. Kattelinkin ihan muualle! Sen takajalat oli kumminkin siinä heti mun edessä, joten mä pikkusen nuolasin niitä. Musta tarjoo tassua tosi herkästi, enkä nyt puhu niistä takajaloista, vaan etutassuista jotka tulee vauhdilla kohti pienimmästäkin syystä (tiedoksi vaan, Vincent). Ja tulihan ne taas. Lisäksi se näykkii!

Mä en vieläkään mitään, menin vaan pitkäkseen sen viereen ja kattelin edelleen muualle. Käännyin vähän selälleen, ja vualaa, sieltä se tuli - Musta rupes nuolee mun naamaa! Oli kivaa, mutta sitten mua alkoi kutittaa ja mä vähän tassulla että meetkös siitä, joten se oli heti taas puolustuskannalla ja lopulta siltä meni ohjelmointi ihan miten sattuu: se yritti hampailla mun tassuja, mut kuitenkin nuoli. Naiset! Ihan sekoja!

No, tilanne tietenkin päättyi kuten aina, että Mustalta palaa käämi kun se ei itekään tiedä mitä se haluu, ja se vaan lähtee pois sitten. Taas se jätti mut sinne mattopinon päälle kuin hookirjaimen ja meni itse, voitteko yhtään arvata minne, no tietenki ruokakupille. The end.

Mulla on uusi hyvä paikka! Ihminen ei tykännyt, että kiipesin mun puuta pitkin kirjahyllyn ylimmälle, joten se tyhjensi toiseksylintä hyllyä ja teki mulle uuden pesän sinne. Nyt pääsen ihan vain puuta pitkin, ei tarvi pinnistellä yhtään! Ylin hylly on tukittu kirjoilla, joten en mä sinne kai sitten edes yritä. Ei oo oikein syytäkään.

Mutta hei, nyt meijän varmaan pitää taas nukkua hetki että jaksetaan rymytä sitten aamuyöstä. Zaudat! Pitäkää kivaa kaikki, tekin!

(Ohessa vielä mun leikkikuva, kun monet muutkin on laittaneet omiaan. Zetsuuri pahoittelee laatua!)

2 Comments:

At 8:20 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Tota, kyll mä voisin Mustan haluu meille, sais MUN nassua nualla niin paljo ku haluu! Ei ois välii. Sä taidat olla vähä jäyhä jäbä, kato ei leidit aina diggaa sitä. Pitää olla vähän sillee, tiätsä, niinku kohtelias ja sillee... >o<

 
At 9:22 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Mä en tehny mitään! Olin vaan. Kohteliaasti käänsin katseenkin pois.
Mut se on just tuommonen.

 

Lähetä kommentti

<< Home