Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

13.1.07

Musta (13. tammikuuta)

Oli taas työ ja tuska saada toi yks petistä ja antamaan meille ruokaaruokaa! Mutta kun aamiainen oli hoidettu, seurasikin ylläri: pitkästä aikaa se otti esiin tommosen kepin, jonka päässä on sulkia ja naru. Me muistettiin heti mikä se on - Harmaa on aina ollut ihastuneempi niihin sulkiin, ja musta taas narun pyydystäminen on parasta! Ihminen leikitti meitä ainakin varttitunnin, ja oli tosi kivaa! Mä oon nopee, mä oon salamapyydystäjä! ZÄP ZÄP! Jos olisin ulkona, tään kaupungin hiirillä ja linnuilla ei olis mitään mahiksia!

Nyt olis taas aika mennä nukkumaan. Voi, tää elämä on ihanaa :) (Huom. kuvassa myös mulle rakas villasukka.)

8 Comments:

At 3:18 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Noniin, innostui näköjään teidänkin ihminen leikittämään teitä. :D Ei se sitten niin laiska olekaan. :D

 
At 5:06 ip., Anonymous Anonyymi sano...

(on se..)

 
At 5:12 ip., Anonymous Anonyymi sano...

voi, Musta, kyllä sä olet niin kaunis!!! *huokaus* Meillä olis varmasti hauskaa, jos voitais yhdessä leikkiä. Tai ehkä mä vaan katsoisin sun notkeaa narubalettia.
Hauskaa lauantain jatkoa, toivottavasti teillä jaksetaan vielä paaaljon leikkiä :-)) t. Pappa

 
At 1:24 ip., Anonymous Anonyymi sano...

sä oot niiin kaunis tyttö...*huokaus*...mikä katse...mikä nenupilkku..
Harmaa on onnenkolli..ei vaan vissiin aina tajuu sitä

 
At 2:32 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hihi, kiitos pojat :) HARMAA TUUS KUUNTELEE KUN HERRASMIEHET PUHUU!

Ihminen kyl ymmärtää että mä oon aika nätti. Tai ainakin se sanoo niin ihan hirmu usein. Että Harmaa on rela ja mukava sälli ja tosi rakas, mutta kauneudessa mä meen yli ja ympäri että humahtaa. Mutta pääasia on että me kaikki pärjäillään yhdessä ja yksilöinä silleen aika hyvin. Nih.

 
At 2:35 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Niin pärjäillääkin!! Ja kyl mä tajuun oikeesti, että sä Mustis oot aikamoisen söppeli pimu. Mut sulle on vaan vaikee sanoo sitä, kun aina kun mä yrtsin mun omalla tavalla, sä joko humautat, sähiset tai meet karkuun.
Mut opetellaan, onhan täs elämä aikaa. Nyt mä meen kumminkin peiton alle vaanimaan, moro!

 
At 12:08 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Voi vitsi miten makee kuva! Aivan ihana :)
Sano sille yhdelle että sen pitää leikkiä sun kanssa joka päivä, se lukee sopimuksessa ;)

 
At 6:46 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Että sä jaksat aina vaa olla yhtä kaunis *huoh*. Silmä lepää, kun katselee sua...>o<

 

Lähetä kommentti

<< Home