Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

28.7.06

Harmaa (28. heinäkuuta)

Kaikki hyvät showt osuu semmoseen saumaan ettei jaksa edes tassua nostaa purrrvehdykseen. Tänään tääl kävi joku matalaääninen pätkäihminen. Semmonen sähköinen mies tai jotain. No kumminkin, nyt ei voi rapota kynsistä mitään, koska tyyppi oli koko ajan niinku meitä ei ois ollut olemassakaan! Kelatkaa: tänne marssii noin vaan joku, joka ei rapsuta meitä! Ollenkaan!

No ei mekään sitte mitään sille, nukuttiin tossa kirjahyllyssä kumpikin. Musta ei varmaan viittiny edes avata silmiä. Mä sentään vilkaisin, koska välillä tapahtui jotain jänskää, siirreltiin tuoleja ja vaikka mitä. Mähän olen toki vahtikissan maineessa (jos nyt unohdetaan se, että viimeksi tänä aamuna juoksin karkuun luukusta kolahtavaa postia)(se OLI vaarallinen!), mutta orja hoiti homman ihan mallikkaasti, vahti vieraan olennon tekemiset ja lopulta taisi houkutella sen ulos.

Että nyt me ollaan taas täällä omin porukoin. Ilma alkaa olla sen verran vilakampaa, että nyt jaksasi paremmin seurata askarteluprojekteja, mutta nythän niitä ei tiettykään ole. HEEEEI Musta kuljettaa pingispalloa! Vasen oikee, vasen oikee! Oj se on taitava pimu, ja tosi sievä kun se touhuu tolleen tosissaan! Pitää varmaan mennä peippailee mukaan! Sommoronder!

3 Comments:

At 4:40 ip., Anonymous Anonyymi sano...

tsau kamut!
Mitä kuuluu? Hei onks Musta alkanu treenaa? Onko teillä jo pingispöytä vai onko Mustan treeni enemmänkin Beckham style? Wau...mäkin haluan pingispalloa:)
Oho teillä on käynyt sähköinen mies..aikas paha. Meillä kävi kerran sellainen putkilomies..se katto tonne pahaan haisevaan sellaseen aukkoon meidän suikussa ja sitten se jotain siellä teki ja sitten se vaan lähti...
Ja mun ekana vuonna meillä kävi sellaiset tupatarkastajat...ne katto niinkuin että onko talo rakennettu oikein ja niinkuin piti piirrustuksien mukaan..sit saatiin valittaa kaikesta ja ne tuli korjaa. Tosi jees mun mielestä. Mä voisin edelleen lähettää aina välillä niille jotain valituksia..hihhhiihiii...
Mun täytyy mennä..mami haluaa koneelle kattoo jotain juna aikatauluja. Se on menossa kattoo jotain sen kaveria jolla on 3 sellaista itämaista lyhytkarvaista kattia...Luna, Tara ja Pave..
Se on tsau mökkiin:)

 
At 1:21 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mun tyyli ei oo AINAKAAN Victoria Beckham. Sehän kuolee kohta nälkäänki, raukka. Mä en!

Joo, meillä on paljon erilaisia palloja. Enimmäkseen ne on kaikki täällä pitkin nurkkia ja joka paikassa, mutta meidän leluille on kyllä kans koppa. Harmaa osaa käydä poimimassa sieltä pahvinpalasia. Oon yrittänyt sanoa sille, että ota ny hyvä mies jotain muutakin sieltä välillä, onhan siellä narua ja muuta. Vaan ei, se haluaa onkia ne pahvit vaan. Mä en itse taas osaa hakee sieltä mitään, vaikka kyllä mä leikkiä osaankin.

Päästä mami vaan menee välillä, kunhan se kans tulee takas. Noista ei aina tiedä. Mut sit kun se tulee takas, voit olla varma, että se ymmärtää taas paremmin miten ihana SÄ oot. Koska siksihän se tulee takas, vai?

 
At 2:15 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Mäkin tykkään pahvista aika paljon, nimittäin se ääni mikä kuuluu, kun revin hampailla laatikkoja on niin kiva...
Ihan ihme tyyppelö tuo sähkimees, kun ei tienny mikä on tärkeintä eli kissan rapsutus. Mutta tommoselta ei tietty haluaiskaan mitään silityksiä, yäks. Meillä käy aina joskus semmonen mittarimadonlukija, ihan asiallinen heebo koska osaa huomioonottavasti jutella meistä äiskän kanssa ja on muutenkin kohtelias.

 

Lähetä kommentti

<< Home