Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

3.8.06

Harmaa (3. elokuuta)

Ette arvaa kuka meillä kävi: Vincentin ihminen! Se haki jotain kukkaa. Mä menin niin piiloon ettei kukaan nähnyt mua ollenkaan, mut Musta ei tajunnut lähtee edes karkuun - nakkiaivo! Lojui vaan siinä.

Hirmusesti ne kaikki tykkäs kyllä että Musta on luonnossa vielä nätimpi kuin kuvissa. Jopa meidänkin ihminen oli sitä mieltä. Siinä kohtaa mä vähän mietin, pitäiskö tulla esille, koska mäkin olen upea misse, oikea jättitassuinen hurmurimoottori! Mutta en mä sitten viittiny. Ikkunaver... tai siis salapiilossa on oma purrrrrsoonallinen tunnelmansa.

3 Comments:

At 10:22 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Vau! Oisit nyt näyttäny ittes, Vincent ois varmaan halunnu kuulla susta minkämoinen oot. Ainaski mä oisin. Tiätty kyll joskus salapiilot on kans hyvejä paikkoja..... Antaa akkojen pulista.

 
At 12:27 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Mää kehannu... Jaa Vinski vai? Se nyt tiedetään, haluuko Vinski kuulla musta vai Mustasta! Hehe!

 
At 7:08 ap., Anonymous Anonyymi sano...

No, ei se kertonu, ett se oli just Rinsessan nähny! Voi kissan.....sanonkomä...Jos mä oisin ton tiänny, mä oisin laittanu mammalle jotain tuliaisii teille! Se vaan kerto, ett se haki yhen puun ja sitte näki yhden tosi kauniin kissatytön! Mä olin kade - mutta että Rinsessan! Nyt mamma saa kyllä korvilleen, kun tulee kotii, niih!

Harmaa, hei, oisit nyt näyttänyt ittes mammalle, ett mä oisin tiänny, minkä näköne sä oot oikeesti! Mamma näytti nyt sitte uudestaan ton viimosen Rinsessan kuvan ja kerto, ett se oli livenä vielä kauniimpi *ahhhhhhhhhhhhpurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhmmmmm* Krhms, siis, nyt mä ryhdistäydyn - mä en oo mikään mamis! Katos, mulleki voi olla tulossa vieraita, vilkases mun lokia ;D

 

Lähetä kommentti

<< Home