Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

6.8.06

Harmaa (6. elokuuta)

MUT ON KALJUUTETTU! Mä oon NAKU! MULTA ON VIETY TURKKI kokonaan! No, melkein kokonaan. Tai osaks. Tai siis vähän ainakin!

Jo mä ihmettelin kun orjapalvelijakääpiö lääppii ja lääppii ja harjaa ja nostaa vastakarvaan mun alaselkää monena päivänä peräkkäin. Että mitä se sieltä luulee löytävänsä? Siellähän on ihan vaan niitä samoja huovuttuneita tuppoja kuin on ollut jo pitkään, sielt mitään uutta pitäis löytyy! Ja sitten, VOITTEKO KUVITELLA, se ottaa sakset ja leikkaa mun hienot huopatupot klip klip kilpeti klip POIS! Nyt mul on selkäkarvoissa ainaki 4 cm pituinen HAKKUUALUE, KULOPALOTETTU TUULITUHOKENTTÄ! REIKÄ! HARVENNUS! TUHO!

ELÄINSUOJELUA TÄNNE MEILLEKIN, PERKL! ÄKKII!

7 Comments:

At 5:16 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Voi vitjat! Jos jollain on mahkuja kasvattaa rastat niin ne riistetään pois... Epistä! :P

 
At 6:39 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Jah, rastaman vibration - negative! Näin täällä meillä vähemmistöjä sorretaan! :-/ *snyyyyf*

 
At 10:29 ip., Anonymous Anonyymi sano...

NONNI! Nýt se on todistettu! Ihmisorjat on raakalaisia! Mä luulin, ett mulle vaan silloin tällöin käy noin, mutta että SULLEKIN! Äiti just viime viikolla klipsklaps leikkas multa muka jonkun takun mun selästä, joka kuulemma oli tullu tosta mun pihakuusesta, joku pihkajuttu tai jotain. Ja mä kun yritin olla trendikäs ja kasvattaa rastat. Vastustan! Mielenosoitus kamut! Kyllä mä sen oisin saanu selvitettyy, mutta kun en halunnu. Halusin rastat!

 
At 11:51 ap., Anonymous Anonyymi sano...

ei tsiisus..kohta meidän kyl on organisoitava vastarintaliike tähän touhuun. Siis saksitti sulle hakkuu alue..
Mullekin on kerran käyny niin kun kävin puskemassa juuri maalattua hyllyä..mulla oli lovi pepussa..tsiis että se oli noloo
Ihmiset osaa kyl olla niinkuin ne päättäis kaikesta...tsiis

 
At 3:02 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Joo, istu tässä nyt jotenki päin fiksusti :-/ Toisaalta aika jännä kun ei enää oo takkuja. Emmä ees tiedä mistä niitä oli tullut! Mä en oikein yllä pesemään keskeltä selkää, koska mä oon niin LIHAKSIKAS (siis EN tietenkään PLÖSÖ). Ehkä siks?

Onks kuka kuullu Vinskistä mitä viime aikoina?

 
At 12:06 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mä luulen, että Vincentin äiskä on lomalla ja siks Vincentkään ei oo päässy koneelle. Noi ihmiset kun on vähä kummallisii, ettei ne aina anna käyttää konetta, jos ei ne itekään käytä.

 
At 8:26 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Vinski varmaan tänään pääsee jo kommentoimaan omiaan, ainakin Polga eilen jotain sen suuntaista horisi.

sanoo kummitustäti

 

Lähetä kommentti

<< Home