Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

7.9.06

Harmaa (7. syyskuuta)

Meidät on kai hylätty... Ihminen lähtee aamulla, raah raah tömps tömps. Ihminen tulee illalla, raah raah tömps tömps. Ihminen menee petiin, raah raah tömps tömps. Sit se nakottaa siellä koko illan tekemässä jotain nettii tai plokii tai vikii tai juttuu, tai sit se opettelee puhelinta tai potosoppia tai vaikka mitä. Mutta liikettä on turha odottaa, ollaan huomattu!

Se tosin on hienoo, että sitten sen viereen voi mennä ja saa olla ihan rauhassa, jos ei nyt jatkuvaa lääpintää ja rapsua lasketa.

Oli tänään ohjelmaakin - me kumpikin vahdittiin tikkana ja autettiin kovasti, kun ihminen laittoi roskiin kaksi pitayaa ja vaihtoi myös taatelipalmun pienempään ruukkuun samalla. Voi sitä mullan määrää! Ihania erikoisia hajuja! Esineitä väärissä paikoissa! Tyhjiä likaisia kukkaruukkuja! Mmmmm nami!

3 Comments:

At 6:58 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Wau, teillä on ollu sitte kliffaa... Toikin örde melkee makaa tai nakuttaa konetta. Tai löhöö ja nakuttaa. Tai vaan nakuttaa. Tai nukkuu. Inhaa ja just yöllä ku mä haluisin leikkii. Mäki muute hiffasin, se yks puu on Teidän Himasta, siinä on ihka selkeesti molemmista tuoksuva, mä käyn välillä vähän tonkasemassa sitä multaa just ja se on kaa kliffaa - mä oon niinku melkee teillä! *kissavirn*

 
At 10:57 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Tervetuloo melkein meille, Vinsku! Kaiva syvemmältä - löydät ehkä uusia jännii juttui!

 
At 2:10 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Yes, tarvii yrittää, kun mamiska ei huomaa ,> Mustalle terkkuja, mä laitoin mun foton ihan Mustaa varten noin niinku tyrkylle ;D *älden komee kissavirn*

 

Lähetä kommentti

<< Home