Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

17.8.06

Harmaa (17. elokuuta)

Orja säikähti eilen aikas töötevästi. Kyllä mäkin vähän ihmettelin mut. No eiku mennään järjestyksessä.

Musta oli orjan petillä yksinään. Orja huomas tikkana että jotain outoa on menossa kun Musta muutti asentoo ja sen silmät - tai ne mustat pallurat - levis aika vaikuttaviks. Orjaihminen nappas Mustasta kiinni (saikin kiinni, mikä ei oo ihan hyvä merkki sekään!) ja sanoi jotain että meinaaksä yrjötä, mennääs lattialle. Sit se piti jonkin aikaa Mustaa kii siinä paljaan lattian päällä, mut ei se yrjönny. Musta lähti hiipii siitä sit matalana vähän syrjemmälle. Orja jäi hömöttää sitä. Btw, orja huomaa aika tikkana kaiken oudon juttuhomman meissä - ihmisistä voi siis olla myös jotain hyötyy!

Musta nosti silleen vähän jäykästi sen toista etukäpälää ja haroi ilmaa. Sit se yritti haroa naamaansa sillä käpälällä, mutta ei saanu osumaan tai joku siinä hannas eniveis. Ihan kuin joku muu ois niinku liikuttanu sitä tassua. Se istui silleen varovaisesti kyyhöttämällä ja silmät oli oliiveina edelleen. No eipä mitä, Musta istui siinä ja kokeili samanlaista harotusta toisella etukäpälällä. Täs kohtaa ihmisorjalla oli jo silmämunat poskilla menosa notta mitä perkl tääl tapahtuu, tai silleen.

Sit Musta kävi pitkäkseen vähän varovasti mutta aika tavalliseen asentoon, kyljelleen. Se laittoi etutassut pitkäksi eteen ja alkoi kuopia mattoa - ei ihan silleen kuin hyväntuulen leivoksia tehdään leipomalla, tiiätte? - niin pitkään kunnes sen jalat oli ihan suorina. Jotain tässä main mä menin kans kohti Mustaa, että leikittäskö vähän, mut ihminen sanoi että Harmaa EI! No ei kai sitte kun tohon sävyyn aletaan! Mä menin kauemmas Mustan toiselle puolelle lojuu.

Siinä sit oltiin vähän aikaa. Ihminen hömötti ja me lojuttiin. Sit ihminen kai tuumasi että eiköhän se ollu siinä, ja meni lukee lehtee. Samantien Musta köpötteli ruokakupille ja tempas sen tyhjäksi. Sit se leikki vähän pallolla ja meni nukkuu. (tähän tassujen levittelyä ja äimistyneen ärtsy kissailme) Ihme filmaaja! Diivapelle!

(eddie by Panda: Musta tuli myös nukkumaan mun viereen viime yönä ukkosen aikaan. Jotain outoa sen päässä tapahtuu...)

4 Comments:

At 4:32 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mun tarttee nyt sanoo, etten mä tajunnu tost mitään. Musta tuntuu ett Musta kehitteli jotain yksityisii suunnitelmii, mut se tuli häirityks :)

 
At 3:00 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Ei oo outoo, mä mamiskan mukaan oon kans välillä tommosen kummallinen. Sekin kerran luuli, ett mä yrjöön ja toisen kerran, ett mull on jotai kurkussa. Mutt mä vaan vissiin muutun sillee oranssista kissasta takaisinpäin kotikissaksi - tai jotai. Meilläki toi mami kyll huomaa kaikki omituiset jutskat, ihmiset ON pelottavan tarkkoja...Yks päivä se tarkisteli mun tuota,hmm, siis aatelkaas nyt kakkeja! Ja mäki oon alkanu välillä kävästä sen vieressä soffalla ku se lojuu ja tsiigaa idioottilaatikkoo, sillon se rapsuttaa pätevästi noilla karmikynsillään ihan huomaamaatta öpaut puol tuntii. Nii ett on niist hyötyyki. Ja jos on vähän vilsampi, mä joskus käyn sen jalkopäässä goisiis pari tuntii tai sitte mä välillä kävelen sen päällä - mutt vasta sitte, jos sill on peitto päällä! En muuten tollasilla läskeillä kylä viitti! Nih. Kerta.

 
At 11:06 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Jos se Musta näki vaikka jotain näkymättömiä ötiäisiä? Meillä oli joskus semmosia pesukoneen alla ja mä menin ihan jäykäks ja sit rupesin sähiseen (äiskä luuli että tyhjää, mutta kun siellä oli örkkimöykkyjä!) Meillä kissoillahan on tunnetusti se seitsemäs aisti, ollaan meinaan niin fiksuja ettei ihminen kykene sitä käsittään...

 
At 12:26 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Vaan mutku Musta katteli silleen... SISÄÄNpäin, niinku. Tavallaan niinku kuunteli, että sen sisällä tapahtuu jotain mitä tavallisesti ei.

No mut se oli sillo! Nyt mä oon juoksuttanut Mustaa sojona ja välillä vähän huudattanutkin noita molempii. Sen voi tehdä silleen, että ekana huudattaa Mustaa, ni ihminen rupee huutaa heti kohta kans. Aika näppärää!

 

Lähetä kommentti

<< Home