Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

15.8.06

Harmaa ja Musta (15. elokuuta)

Kirre ja Vieno siis haasteella läppäsivät tässä yks päivä! Nyt me ollaan mietitty ("Kerro 5 outoa asiaa tai tapaa itsestäsi.") ja me päätettiin kertoo yhdessä, kun me ei olla kovin outoja, ja lisäksi me ei jakseta jatkaa tätä ketjua, kun me ei olla silleenkään outoja.

1. (MUSTA) Mä en oikein tykkää että mun viereen tai edes lähelle tullaan, mutta silti mä tykkään nukkua ihmisen käyttämien vaatteiden päällä. Orjan yöpaita on tosi parasta! Siinä on ihan porvoosti feromoneja tai jotain!

2. (MUSTA JA HARMAA) Me ei syödä mitään maitotuotteita. Senkun kaadatte itsellenne vaan!

3. (HARMAA) Mä en tajunnut kuin erikseen opettamalla, että ihmisen rinnan ja massun päällä vois olla mitenkään kivaa tai kehittävää. Oon mä siinä sitten joskus ollu, niinku kokeillu. Mut ei se oikein oo mun juttu.

4. (HARMAA) Mä nakerran sähköjohtoja jos en muuten saa huomiota tarpeeksi ja heti. Tää kikka yleensä auttaa aika hitsinvitsin nopeesti! Tulee huomiota, meinaan!

5. (MUSTA) Mulla on monia ujouteen liittyviä höpsismejä. Ne varmaan kirjautuu tänne ajastaan.

1 Comments:

At 11:57 ip., Anonymous Anonyymi sano...

No ootte tekin kyllä persoonia! :)
Ja hyvä niin, arvasinkin että ootte :)

 

Lähetä kommentti

<< Home