Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

28.8.06

Harmaa (28. elokuuta)

Jotain täällä nyt puuhataan. Meitsi suhtautui aika toiveikkaasti, kun ihminen meni penkoo kissakamalaatikkoa ja löysi sieltä kai styroxpallon (äänestä päättelin, en nähny) ja pingispallon (NÄIN!) ja jotain muuta mitä meille ei oo näytetty vielä. Ja sit...

Nii, sit ei mitään.

Me kumpikin niinku että "sulla on PINGISPALLO, heitä heitä heitä!!!" Ei mitä, vei sen jonneki ja sanoi, että se lähtee Pertille. "Pertille"?? PETTÄÄKS TOI MEITÄ VIERAAN KISSAN KANS VAI MISSÄ MENNÄÄN?

Vielä tää selvitetään!

6 Comments:

At 7:03 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Voi jumankekka! Mutt hei, jos se Pertti on joku sen frendi, joll on uusi kissi tai jotai...et jos se menis niinku hyvään tarkotukseen? Mutt kyl sun mamis ois pitänyt ensin kysyy teiltä ja kertoo, ainaski mun mielestä. Mun mamikin kerto, ku se näpisti purkin Mun kissinruokaa, ett se vie maistiaisik yhdelle uudelle kissille tohon naapuriin... Sai se sen viedä, mä olen jo ihan utelias, ett millane kissi naapuriin sitte tuli!

 
At 8:04 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Eikä mitään kellekään Pertille! Kaikki vaan teille! Ihme touhuja...

 
At 11:53 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Ollaan juteltu tästä nyt. Ihminen sanoo, että se on kertonut meille muka ajat sitten, että ois niinku Pertin kummitäti. Ei me olla mitään tommosta kuultu! .. tai ei ainakaan jaksa kaikkee muistaa. Eniveis, Pertti kuulemma on joku semmonen punainen putkimies-kissa jossain tosi pohjoisessa, ja orja meinaa jättää meidät kokopv huomenna sen takia. Koko päiväksi menee jonneki Pertille. No. Jos ei kovin usein toistu tää, niin senkun sitten. Osataan me kahestaankin tääl nukkua.

 
At 12:33 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hei, mutt sitt kandee olla vähä möks, ett orja ymmärtää. Niin mäki olen, jos mamiska menee kertomatta jonneskii. Ei se sillonkaa kertonu, ett se tulee siell käymää. Arvaa, ottiks mua koppaa, kun mä oisin voinu laittaa teill tuliaisii, pleen mamiska...

 
At 8:55 ip., Anonymous Anonyymi sano...

no Pertti juttuja...mä alan lakkoon..ei pertille mitään ja piste

 
At 9:58 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mut hei oikeesti: Pertti asuu meillä. Se on julmetun iso pantteri, mut täytetty, ja mun mami pitää sitä rakastajanaan tai ainakin jalkojen välissä, kun sil ei oo enää miestä. Vaikka sillä on mut! Vaikka vähät mä siitä - ei sellanen lasisilmänen pölli ole mitään oikean misun rinnalla. Et se ei kyl ketään uhkaa, ei kande hermostuu.
T. yks musta ja norja Kalliosta pohjoiseen

 

Lähetä kommentti

<< Home