Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

24.8.06

Harmaa (24. elokuuta)

Musta alkaa nyt vauhkoontuu kaikista kehuista ja huomiosta. Slow down, jäppelit. Mä oon jo täällä, pieni huom!

Niin, ihmemeininkiä Mustalla. Tänä aamuna se teki semmosta ettei oo ikinä kai tehnyt! Juoksenneltiin tässä, niinku aina aamulla kun on massu täynnä aamiaista. Siinä vouhotellessa Musta hyppäsi ihmisen petiin ja työnsi naamansa peiton alle hetkeksi. Tajusitteko - laittoi päänsä huppuun, peitti itseltään näkyvyyden ympäristöön - okei, hetkeksi vain mutta peittipä! Ei oo ikinä ennen tehnyt tuota. Varmaan turvallisuudentunne ei oo riittänyt. MÄ taas tykkään rymistellä lakana tai täkki niskassa minkä verran vaan, must se on tosi jännää! Ja Mustakin leikkii mun kanssa paljon rajummin, kun se ei näe mua. Jesh!

Toinen jänskä on, ku ihmisorja pakkosylittää Mustaa edelleen vähäsen joka päivä. Nyt on menossa totutus siihen, että kissaeläin voi olla lähellä ihmisen kasvoja ja hengitystä ja tolleen, ilman että tarvii panikoida heti. Ei Musta enää panikoikaan heti, kyllä sillä vie jo tommoset kymmenisen sekuntia tankin täyttymiseen. Mut sit läks.

Ja mitäs muuta, niin joo: tänään näin, kun Musta runttasi otsansa ja poskensa ihan tosissaan ihmisen kättä vasten. Puski voimalla! Kyllä siitä vielä kunnon emäntä tulee, tommosesta reippasta rinsessasta!

4 Comments:

At 8:48 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Nastat petileikit teillä *kollivirn*. Hei, kyll mä diggaa suaki kollina ihan kybällä, mutt katos kun naiset on naisii, niinkus tiedät! Ei niiden silmille voi mitään............... Haa, teidän ihminen totuttaa Mustaa samalla tavalla ku mamiska totutteli mua alkuusa, ku mä olin vähä vauhko ku - suoraan sanoen - snadisti pelotti, ett saanks mä jäädä tänne, vai tuleeks joku ja vie mut vege. Et mä ymmärrän kyllä aika hyvin!

 
At 10:16 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Must on kiva kuulla, että Musta alkaa luottaa jo enempi. Mä kun oon luottanu näihin mun orjiin aina, niin mä en aina oikein tajuu, ettei kaikki voi tehä niin. Keep up the good work! :)

 
At 1:15 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Mä vähän luulen, että tossa ihmisnaisessa ja Mustassa on jotain samantapaista. Ei toi ihminenkään mikään sosieteetin kuningatar kyl oo, kai se mieluiten istuis hillokellarissa vaan, itekseen, sormet korvissa. Kunhan sillä ois lukemista ja netti siellä.

Mut ei ihmisorja ehkä nää tätä tarpeeks selvästi, ko se aina vaan sitä että kun Musta on niiiiiiin nätti ja kattelee sitä ja yrittää lääppiä - vaikkei se itekään tykkäis jos jne.

Oho, nyt meni vähän filosofise.. HEI JÄTKÄT KATTOKAA - LOKKI!!

 
At 8:41 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Vinski on huijari. Ei ollut syliinoton kanssa mitään ongelmia. Hyvin siinä heti ryhdyttiin hurajamaan, sanoo kummitustäti. Mahasta tosin ei saa rapsia, ellei ole rautahanska kädessä...

Arka paikkansa meillä jokaisella, niin kissoilla kuin ihmisillä.

 

Lähetä kommentti

<< Home