Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

4.9.06

Musta (3. syyskuuta)

Viikonloppu. Leevilässäkin on näköjään vaan nukuttu. Mekin, koko päivä. Aamulla ei meinattu saada edes ruokaa, ihmisraato nukkui yli kymmeneen.

Oli siinä sit jotain, imurointia (miks aina viikonloppu yritetään pilata tommosella??!) ja kai se tiskasikin. Mutta sitten onneks kaikki pääsi taas nukkumaan. Ihminen nukkui niin lähellä mua petillä, että kesken unien sen käsivarsi kosketti mua selkään. Mä heräsin ihan pöhkönä, sanoin vaan kovasti "miu miu miu!" ja sit ihminen heräs kattomaan mikä mulla on hätänä. Mut heti nukahdettiin taas.

Harmaa nukkui mattopinon päällä. Tai oikeastaan se ei ole pino, vaan enemmänkin semmonen taso, niinku penkki. Se on kumminkin just hyvä kissapeti kans. Välillä Harmaa tuli ihmisorjan viereen toiselle puolelle ja mä olin toisella puolella. Saatiin paljon rapsua! Ihminen ei yhtään enää murissut eikä ärissyt ittekseen, niin että kai siitäkin oli aika kiva.

Illalla leikittiin vähän ihmisen kans. Se on hirmu laiska leikkimään, mut aina se välillä yrittää. Harmaan kans osataan kyllä keskenäänkin ottaa matsia pari kertaa päivässä, mutta ihmisellä on aina toisenlaisia leluja ja välillä ihan ylläreitäkin. Siks ois parempi jos se leikkis enemmän meidän kans.

1 Comments:

At 6:40 ap., Anonymous Anonyymi sano...

No meill oli kaa vähä samanlaista. Mamiska otti päikkäreitä ja siivoili sillä inhopölkkärillä ja sillee. Mutt mä aikastas makoilin, hyväss pesässä mun soffalla ja sillee. Oli oikee lepposaa ;D Ja tänä aamuna toi heräs jo 3:lta, sillo se leikki mun kaa hiirillä ja mä sain ruokaa ja sillee, siis aamulla, hei. Aika höpö orja toi.

 

Lähetä kommentti

<< Home