Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

26.10.06

Harmaa (26. lokakuuta)

Kollikalenteri!! JEE!

Reetin porukoiden hommaama Kollikalenteri 2007 on nyt valmis! Mä sain Reetin kans kahdestaan yhen kuukauden, meidän melkein yhteisen syntymäpäivän kunniaksi helmikuun! Oonko POLLEE! OON!

Me katottiin kyllä porukalla kaikki muutkin kuukaudet. Kuulkaa, me ollaan niiiiiIIIIN komeita. Ja Reetin äiskä on ihmiseksi ihan hieno, kun se tämmösen meille laittoi.

Ei voi nyt muuta kun istuskella tässä ja antaa kissaliikutuksen ryömiä silmäkulmaan. Kovatkin kollit saa ihan pikkasen tirauttaa elämän huippuhetkillä, niin!

4 Comments:

At 7:16 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Juma, kuule, nii muute ollaan!!! Me ollaan parhaita, hei, ihan varpisti. Kyll mäki oon nyt aika päheenä ja sillee vähä liikuttunukki...Siis mä, mä ihan ite oon niis kuvissa! Tämmöne runttulöytökatti Epsoosta alunperin, kai. Eikä tiedä eikä muista. Ja nyt iha kalenteris. Vähän taidan tirauttaa kaa, kyll se kovaluantosenki kollin vetää vähän sille herkille joskus. Nih!

 
At 8:47 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hih, tosi makee juttu muuten se, että meill on niinku peräkkäin synkkärit. Siin täytyy sit juhlii varmaan pitkän kaavan mukaan :)
Ja tost äitistä. Kyll sen kans nyt just tulee toimeen, kun pitää vaan koulutuksen päällä koko ajan. Mä oon toistaseks antanu sen asuu mun ja isin kaa :)
Mutt aatelkaa, ens vuonna on 13 kodissa samanlainen kalenteri ja kaikki näkee samat kollit samassa kuussa! Aika päheetä :)

 
At 1:29 ip., Anonymous Anonyymi sano...

joo hei sikahiano se kalenteri...kyllä meidän nyt kelpaa. Ja kelaa miten kaikki neidit on pyörtyny kun ne näkee meidän komeita kuvia...tsihhhi...ollaan niin machoja

 
At 11:56 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Harmi, Leksa, ku ei saatu sun pääkalloviitasta kuvaa kans! Se ois varmaan ollut tosi ärjy efekti - ÄRR! Kaikki ois heti pökränneet, likat ainaki.

 

Lähetä kommentti

<< Home