Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

27.11.06

Musta (27. marraskuuta)

Taas alkoi pyyhejutut. Mutta nyt ei koskettu mun korviin - jipii! EI KORVIA, EI KORVIA, EI HÄNTÄÄ LAISINKAAN! Tartti syödä vaan jotain lääkelitkua, ruiskulla valutettiin suuhun. Tietenkin yäks joo, mutta ei silleen SUPER-YÄKS, varmaan kässäätte eron! Esim. Zihmisorja jäi ihan ehjäksi, huonekalut on ehjiä ja silleen.

Harmaa istuu tossa raksu kummassakin etutassussa ja näyttää pettyneeltä.

8 Comments:

At 1:57 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Lääkitsemin on kyllä tosi mälsää puuhaa. Mäkin jouduin just vähän aika sit syömään jotain kipulääkettä, mutta se ei ollu ollenkaan niin pahaa mitä oon joskus jotain antibiootteja syönyt. Se kipulääke maistu ihan hunajalta ja nielasin sen ihan mielellään ilman väkivaltaisia taisteluita äippää vastaan. Yleensä kyllä mäkin laitan kämpän (ja äipän heh) uuteen uskoon, kun mua yritetään lääkitä ja mä laitan kunnolla vastaan.

 
At 6:54 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Musta, toihan on ihan hyvä, että rauha säilyy maassa. Ja tottahan se Zepa vaan hyvää tarkottaa, että sulla ois parempi olla. Eihän sitä silloin viitti toista rankaista, kai...

 
At 8:18 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hah, et sitten näyttäny taivaanmerkkejä? Mahto Zihminen ihmetellä, jos ei saanu naarmun naarmua, sohvakin paikoillaan ja taulut seinissä :) Ei tainnu ollakaan niin pahaa lääkettä. Mä oon useesti miettiny, miks esmerkiks mun astmalääke ei vois maistuu hiirulolta. Noi ihmiset menee kuuhun, mutt ei osaa valmistaa hiiren makusia lääkkeitä. Ei niist oo mihinkään.

 
At 9:51 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Harmaalle terkkuja että aina ei vaan voi voittaa... ;) Kilttiä sulta ottaa tolla tavalla lääkettä vastaan, me ollaan opittu kuolaamaan ne pois. Ha! Ihmiset ei voi meille mitään, cats rule!

 
At 11:40 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Terve kamut! Hirveesti kommenttei! Kyl me varmaan pärjäillään. Kuolaaminenkin ois varmaan tosi jees, mutta kun mulla on nytt nestemäinen lääke, ni ei sitä oikein pysty, se vaan menee massuun...

Reeti, Z olis tosi ihmeissään jos sohva olis paikoillaan, meinaan en oo semmoista vielä täällä nähnyt :-D Mut onhan tää muutenkin multitasking-koti, että aina eri esineistä ja huonekaluista muuntuu lennossa mitä milloinkin tarvitaan. Kissatelttojakin tehdään silleen!

 
At 10:15 ap., Anonymous Anonyymi sano...

mihin jäi karate iskut ja veriset naarmut??..Hössö on mestari siinä , siltä kandee kysyy jelppii...meitsin mamin ranne on ihan sen näköinen että se ois yrittäny sitä ..isse..eiku itsaria kun se on kantanu Hössöä omaan kotiin. Hössö kun tarraa kiinni niin että kynnet uppoo juureen asti..tsihhii..
Kelaa Harmaa miltä musta tuntuu kun painitaan HÖssön kanssa...lievää mikä se nyt on sellainen kun toinen tykkää rajuist otteista ja toinen tykkää niitä jakella

 
At 10:34 ap., Anonymous Anonyymi sano...

"mikä se nyt on sellainen kun toinen tykkää rajuist otteista ja toinen tykkää niitä jakella" - se on lovee, poika!

 
At 12:55 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Voi Musta, Rinsessa, sä oot kyll sitt ollu tosi jees Zihmiselle! Eiks se vois lisää siihe litkuu jotain hyvää makuu? Sitt se ois vähä vähempi yäks! Mutt hei, giltsi, mä oon tosi ylpee susta - sustahan on tulossa LEIDI!! Kato, ei mitää hässäkkää ja sillee, Zihminen ja muut on ihmeissää ja sitte kaikki käyntiin täpöllä jossain vaiheessa *hihitystä*. Juu, älä kuuntele mun selitystä...;b

 

Lähetä kommentti

<< Home