Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

15.11.06

Harmaa (15. marraskuuta)

Mä kuulin kans, kun ne eiliset näytti kuvia tolle ihmiselle ja toi rupes sit äkkii kiljuu, että "toi pitää näyttää Reetille, Reetin on pakko nähä toi!" ja sitten selittämään, että kun on semmonen espoolainen Reeti-kissa kellä on kaksi telttaa. Niin että siitä kuvasta näkyis vähän kissamökin mallia, ettei Reeti-parka enää tyytyis mihinkään Ikean telttoihin vaan ymmärtäisi vaatia... no, näätte sitten jos Zih saa sen kuvan. Tilattu on!

3 Comments:

At 8:19 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Ai? Siis mökki vai? On mulla mökkikin. Mutta haluun mä kuiteski heti nähä sen kuvan, ett mimmosta sä tarkotat :)

 
At 11:42 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Heti tulee, kun saahaan.
PS. Ai sulla on jo mökki? No miksen mä arvannu. Kai sulla on sukellusvene ja lentsikkakin? Mut mulla on oma asunto Kalliossa! Kuudes kerros ja korttelipiha! Annan ton kissan ja ton ihmisen asuu tässä kans.

 
At 4:56 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hmmm.. toi ei oo tullu mun mieleen vielä. Taidanki pyytää ne lentsikat ja sukellusveneet :)
On mullakii asunto ja etu- ja takapiha, hähhää :D Paitsi ett mua ei päästetä etupihalle. Ja mun kans asuu noi kaks orjaa. Mun on ollu pakko sallii se, kun suikalelihaa on niiltä aika kivasti tullu :)

 

Lähetä kommentti

<< Home