Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

12.11.06

Harmaa (12. marraskuuta)

Mulla on uusi raapimapuu. Teoriassa. Meinaan, EN TOD aio kiinnittää siihen mitään huomiota ennenku ehkä joskus. Mä näin kun Zihminen otti kaikki mun vanhat narut ja hajut puun ympäriltä pois ja laittoi siihen uudet köydet. Ihan skeidaa. Naruja ei ole edes koko matkalle, vain niihin kohtiin joihin mä olen ennenkin tähdännyt innokkaimmin.

Kai tässä oli takana joku että nyt puusta voisi tulla enemmän meidän yhteinen, kun mun hyviä hajuja ei ole siinä, vaan alkais niinku puhtaalta pöydältä. Hah, niinvarmaan. Vaan eipä ole Mustakaan kiinnittänyt mitään huomiota puuhun.

Siitäs sai, esteetikko. Raapikoon ite.

8 Comments:

At 7:20 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Vai tommosta se palvelija on keksiny. Että vaihtoon kaikki vanhat hyvät narut ja hajut. Pah. Totta, raapikoon ite.

 
At 8:13 ip., Anonymous Anonyymi sano...

*tihihi!* Näytä sille, haa! :D

 
At 10:45 ap., Anonymous Anonyymi sano...

siis tosi epistä viedä kovalla työllä tehnyt hajupesäkkeet pois ja tuoda jotain ei kivaa köyttä tilalle...pah...mä en alkasi kyl yhtään mitään niin kuin ette tekään..asiaa...
Tehdään kaikki istumalakkoa=) hihhiihhiii...arvaa kun me kaikki tehtäis ja sitten meitsi sanois täällä himassa että protestoin Harmaan ja Mustan puolesta ....mami hetken kattois mua taas sillai että nyt jäbä jollet ala liikkumaan niin...tsihhhiii

 
At 4:59 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hei, mä tahtosin tietää on Zihminen jo alkanu raapii??;D

 
At 12:40 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Zihminen raapii kyllä! Aina kun mä meen lähellekin puuta, se tulee kujertamaan siihen "kato näin, raavitaan tästä, tsirp tsirp" ja sit mä saatan _EHKÄ_ vähän kopaista. Mutta musta tässä pitää nyt säilyttää tietty jännitys, että ei käydä ihan mopseiksi sentään jos kerta kissoja ollaan. Näin!

 
At 12:44 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Ai niin, Leksa, sulla on hyvä ote ja asenne. El pueblo unida!

Sit sä kerroit kans siitä paukuttelusta sun blogissa. Dude, sä et edes arvaa millaista me joudutaan kestämään. Aina välillä tulee mietittyy, ottaisko Hesy meijät takas. No ei, mutta tarkotin siis sanoo, että Leksa, mä tajuun sua TOSI hyvin. Voimaa!

 
At 12:25 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Moi, Musta ja Harmaa!
me ollaan pitkään luettu teidän blogia ja nyt kun me on saatu oma tekele aloitettua, niin mamma laittoi tän teidän blogiosoitteen linkiksi sinne meidän blogiin. Onkohan se ihan oolrait?
Me ollaan sopulaareja ja isketään ahterit penkkiin sun raapimispuun takia! Onkx se Z joku radikaali vai eikö se ymmärrä työn arvoa? Tunteista ei taida olla tyypillä hajuakaan...sulla on kaikki oikeus olla loukkaantunut, muistat vaan pitää pokkaa silloinkin, jos vähän siitä uutta puuta kokeilet.
Toi raapimispuuasia on meilläkin vähän herkkä paikka: ulko-oven edessä nököttää isot (siis TOOOOOSI isot)puupöllit, varastossa on narut ja muut rensselit mutta arvatkaas, onko poloisilla kissoilla vain yksi kälyinen raapimistolppa? Sais noi orjat pikkuisen ryhdistäytyä...
Terkut mieheen, t. Pappa ja Pate

 
At 12:55 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hyvä meininki, Pappa ja Pate! Pusuja teille!

 

Lähetä kommentti

<< Home