Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

9.11.06

Harmaa (9. marraskuuta)

Tänään ku meidän muonaorja tuli töistä kotiin, se katto ihan hämmäkkinä mun pebaa että kuules Harmaa, sulta roikkuu paska persiistä. No höh, kai mä sen tiesin, mutta eipä tuo paljon häirinny. Siellä roikkui kai joku pökäle ns. hiuskarvan varassa. Ihminen nappasi sen poies ja sanoi jotain että toivottavasti loput hiuksesta tulee sitte seuraavan paskan mukana. Joo vadevö, if it makes you happy.

Meidän edeltäjällä supernättikissa P:llä oli kuulemma kerran sattunut silleen, että kun ihminen oli ollut kotiin, eteisen lattialla oli ollut melkein metrin pituinen sievä kakkahelminauha :-D Silloin ihminen asui yhen toisen ihmisen kans, jolla oli ihan sikasairaan pitkä tukka. Näinkin voi käydä, vaikka huudattaisi kamalaa imuria kerran viikossa! Huoh! Mut onneksi näistä selvitään yleensä ihan vain naureskelulla, ei tuu mitään oikeita ongelmia suolistoon.

7 Comments:

At 12:47 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Vähänkö noloa, mutta pitää tunnustaa, että mä - kohta puolivuotias poikakissa - olen myös syyllistynyt moiseen. Kas kun tykkään kaivella hiuksia suihkukaivosta ja emmännälläni niitä riittää, pitkiä nimittäin. Hä hä, emollekin on kuulemma käynyt nolosti, eikä se edes huomannut mitään (paitsi silloin, kun emäntä poisti pökäleet, se maukaisi kai kun kirpaisi).

 
At 6:50 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Meill on kaa toi sama. Mami sanoo, ett kissankarvat on normaalit mausteet ja sen omat hivukset on vähä liikaa, siis safkassa. Mutt kerta seki tuli himaa, nii oli pökäle ensi etesessä ja sitt toinen vähä sisempänä. Ja ku se poimi ne, nii joo, taas oli piiiiitkiä karvoja. Ei niin pitkii oo ku orjalla. Eli orjan vika. Pitää saada orja kaljuks - sitt vasta kaikki on ok!

 
At 11:25 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hih, kerran ku mä olin kakannu mun laatikkoon ja äiti meni korjaa sitä veke, se alko hysteerisenä nauraa. Siel oli sen mielestä semmonen kebab. Ku kakka oli kahdessa osassa hiirenhännän ympäri. Siel se sitt hörötti, höh. Tää tapahtu sillon, kun mä vielä juoksentelin vapaana ja jopa joskus sain syödä ne hiiret (salaa kylläkin), jotka saalistin.

 
At 4:14 ip., Anonymous Anonyymi sano...

No, joskus kakkakepposia vaan sattuu, minkäs sille voi. :)

 
At 10:54 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Kakkajuttua riittääkin tänään kolleilla :-D

 
At 3:54 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hihih, pakko myöntää että mullakin tulee aika usein tuota helminauhakakkaa. =) Mä kun niin tykkään nuohota joka paikkaa ja syön kaikkea mitä lattialta löytyy, niin pakostihan siinä tulee noita äipän hiuksia mukana. Niin ja silloin kun äipppä tulee suihkusta, mä yritän nuolla äipän hiuksia kuivaksi niin siinäkin tulee vähän sen hiuskarvoja nieltyä, heh. :)

 
At 6:36 ip., Anonymous Anonyymi sano...

joo ja täältä lisää..mulla oli kerran piersees matonhapsu joka sitten paljasti mamille että olen tappanu sen persialainen matto yhdestä kohtaa...heehehhehee...joo meitsi juoksenteli ympäri kämppää se narunpätkä pebassa ja mami kävi nykäsee sen vex...

 

Lähetä kommentti

<< Home