Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

4.11.06

Musta (4. marraskuuta)

Vaikuttaa loistavalta päivältä - kunhan ekana saatiin Ze-ihminen heräämään ja antamaan meille ruokaa-ruokaa-ruokaa. Kello on jo yli kymmenen kun tää alkoi toimia! Aika hirveetä.

Mutta siis, siitä lähtien. Hymyä ja hyrinää! Mä oon täs ihmisen vieressä petissä ja se rapsuttaa mua toisella kädellä, ja välillä se ottaa mun tassuja käteensä ja leikkii mun varpailla (must se on kivaa!) ja rapsuttaa mun kainaloita ja massua, ja sit mä aina välillä otan sen käden ja vien sen rapsuttamaan leukaa. Harmaa näyttää kieppuvan selällään tuolla divaanilla auringonpaisteessa, ja meillekin paistaa aurinko.

Tähän hetkeen voisikin jäädä.

5 Comments:

At 12:18 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hei, toi on ihan nurinkurista. Se on niinpäin, että kissat leikkii ihmisten varpailla ja se ei ole ihmisten mielestä yhtään kivaa.

 
At 1:25 ip., Anonymous Anonyymi sano...

*Kikatusta* Mäki nukuin äske mamin päällä, eikä se uskaltanu liikkuu mihkää, kun se muka "luki". Ai et lukee silmät ummessa, jooooo hei. Mä vaan hyrräsin ja mull oli tosi hiano olo ,D Nyt mä meen soffalle jatkaa unia ja odottaa oranssifisuu. Mulla on kaa kiva päivä - mamill ei oikee...mä en tiädä, mikä sille tuli tossa. Jotain...

 
At 6:57 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Kuulostaa just hyvältä.

 
At 9:23 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Mäki olin äsken äitin vieressä hurisemassa ja se rapsutteli ja silitteli mua. Oli tosi kivaa. Aina välillä noi palvelijat on ihan ookoo.

 
At 5:40 ip., Anonymous Anonyymi sano...

kaikilla on ollut vissiin jutuista päätellen mukava viikonloppu...mitä nyt muutama mietintämyssy on joutunu vetää kun noin ihmiset on aina välillä ..tiedätte kyllä mitä...

 

Lähetä kommentti

<< Home