Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

2.11.06

Harmaa (2. marraskuuta)

SAK-SAN-HIR-VI-PAIS-TI-A??? Pliis. Huumori loppuu. Syököön ite kun ostikin. Yäks.

Ei Musta päässytkään vielä eroon korvienpuhdistuksesta vaiks eilen näytti aika siistiltä. Tänään oli taas noussut jo vaikka mitä täppää korvakäytävästä. Onneks mun ei tartte tommosia!

Me saatiin uusi... mä en tiiä mikä. Se on narusta virkattu joku semmonen pötkelö, jonka ihminen oli ostanut tonne missä se aina kastelee ittensä kokonaan (yäk). Tänään se vaan vippas sen eteiseen sieltä että tämmöstä jaksa katella, ja oli sitten jo työntämässä sitä roskiin, kun mä sanoin että ehkä meit kiinnostais. Jännä haju siinä on! Se on nyt kuivumassa tuolla meidän välilaskupaikassa, mutta Zep sanoi että se yrittää keksiä paremman virityksen. Vehje on kumminkin semmonen, että siihen ehkä ois kiva rapsutella kynsiä, hmm. Luulen ma!

Nyt illalla oli muutenkin kivaa, kun Zihminen venytteli. Se menee aina ihan toisennäköiseksi ja hassuihin asentoihin, ja nykyisin myös karjuu kovasti. Tämmösiä näytöksiä pitää aina mennä katsomaan läheltä! Varsinkin kun sen jumppamatot on aika kivoja jäystettäviä. Ei oo nimittäin yksi tai kaksi hampaanjälkeä, joilla olen mattoja nimikoinut.

Mut nyt me kaikki taidetaan mennä nukkumaan. BTW meidän nukkupaikat on taas ihan erit. Musta ei enää nuku ihmisen kans petissä vaan divaanilla, mulla on korkein kohta laatikon päällä kirjahyllyssä, ja ihminen nukkuu siis edelleen petissä. Vähän aikaa sitten Musta nukkui aina petissä, ja sitä ennen oli mun vuoro pitkään. En tajuu miten ihminen jaksaa aina nukkuu samassa paikassa!

5 Comments:

At 1:48 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Meitsin ja siskojen on pitänyt käydä jo hetken täällä kehumassa että kuinka ihqu!!! se kollikalenteri on... Sitä ollaan niin lutusia! :)
Meille ei anneta enää jumppa-alustoja eikä mitään muutakaan senkaltaista materiaalia (pöh, ihan vaan vähän kynnenjälkiä niin heti ruvetaan ihan kireiks). Ihmiset on niin ihme nuukia tavaroistaan. Sitä paitsi kaikki täällä on kuiteskin meidän, eikä niitten. Nih!

 
At 7:10 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Eiks teill muka kelpaa saksanhirvipaisti? Mami yks kerta duunas sitä ja se oli hurrrrrrjan hyvää, jummi. Hyvä, ett sitä jäi ees mamiskalle duunattavaks! En mäkää tajuu, miks ihminen nukkuu aina sängyssä. Sitt se kuiteski lojuskelee soffilla ja sillee lötköö. Ja meilki toi venyttelee, mutt siälä sängyssä ja seki huutaa tai oikeestaa vänisee hirveesti, jotain ett sattuu-sattuu. Mun mielest se ei oo kauheen järkevää eikä kivaa, mutt ku noi orjat on tommosii! Mä nukun yöt (yleensä mä kyllä oon yöt liikkeelllä) soffan selkänojalla tai soffalla. En mä orjan viäreen mee useenkaan. Ihan joskus käväsen. Siäll on liian kuumaki!

 
At 12:07 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Mekin nukutaan nykyään vähän erilailla. Kirre nukkuu makkarin tuolissa omassa pedissä ja mä nukun sellaisessa oikeassa punotussa kauppakorissa MunIhmisen sängyn vierellä olevassa (toisessa) tuolissa.
Tykkäisin nukkua MunIhmisen sängyssäkin mutta se laittoi mun peiton pesuun enkä tykkää tosta uudesta peitosta yhtään.
Mitä se sellanen saksanhirvipaisti oikein on? En oo kuullutkaan.

 
At 6:03 ip., Anonymous Anonyymi sano...

joo mä en kanssa tajua tätä asiaa että ihmiset koisii samassa paikassa vuodesta toiseen...tosi tylsää!! Ja sitten arvatkaa kun niitä on kaksi..ne nukkuu OMILLA puolilla vuodesta toiseen, sitten menee homma ihan sekaisin jos nukkuu väärällä puolella kuulemma.. aivan tolkutonta puuhaa

 
At 10:34 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Leksa, ai kaksi? Emmä oo tollasta kuullukaan. Voiks ihmisiä olla kaksi? Tosissaan?

Vieno, saksanhirvipaisti on vähän niinku kuollu riistahommajuttu. Ihmiset hakee pakastekaupasta sellaisia. Tai kuulemma haki tuon yhden kerran. Sanoi ettei hae enää.

 

Lähetä kommentti

<< Home