Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

29.10.06

Musta (29. lokakuuta)

Tänään oli taas hampaiden ja korvien puhdistus.

Daa, mulla saattaa olla taas oikeanpuoleisessa korvakäytävässä jotain :-( Voi ei, ihminen menee taatusti taas ostaa semmosta puhdistusnestettä ja sit se kiduttaa mua vaik viikon aamuin illoin. Huokaus! Mutta hirmu hyvin mun korvat on pysyneet puhtaina sen ison remontin jälkeen. Ei ole ollut mitään ennen kuin nyt näyttäis taas tulevan liian tummaa mähnää ja liian paljon...

Harmaan korvat oli kuulemma pienestä asti hirmu hyvässä kunnossa. Sillekin on alkanut tulla (vähän) tummaa eritettä vasta sinä aikana kun mäkin oon asunut täällä. Mut ei se oo mun vika kun ei me kerta edes kosketeta. Tai ainakaan mä en edes haluaisi koskettaa, mutta Harmaa punkee aina välillä tontille. Mitä siitä seuraa, on kyllä ihan sen oma vika. Nih.

PS. Katselin mäkin sen kollikalenterin. Ja uudestaankin. Ooh, on ne... on ne vaan semmosia!

4 Comments:

At 2:53 ap., Anonymous Anonyymi sano...

MunIhminen tsekkaa kanssa aina meidän (siis Kirren) korvat tarkkaan. Ihan niinku korvissa nyt olis jotain erityistä?
Hössötystä kaikki tyynni...

 
At 7:29 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Mun mami kaa välillä kattoo mun korvat, mut ei se tee niille mitää, jos ei mitää erityistä näy. Se sano joteski sillee, ett ei saa tunkee mitää puikkoi tai mitää, jos ei siältä tuu jotai tai sitte niitä tippoja on määrätty ja et sitte pitää putsia vasta. Mull ei oo ollu viälä korvahualia, mutt hampulit multaki on putsittu. Ei oo hirvee kliffaa. Ei oo harjauskaa. Mami huijaa mua aina jollai, donaril vaiks, nii se saa harjaa mua =/

 
At 4:03 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Onneks mull ei oo mitään hammasputsausta ja korvienputsausta. Kun ne on nyt kondiksessa, muuten varmaan kyl. Mutt ei mul koskaan oo hampaita harjattu. Mulla kun on hampaat hyväs kunnossa. Ei oo hammaskiveekään, kiitos ihanan stressipahvilaatikkoni :D
Siis veteleeks se ihminen jollain harjalla vai?
On ne omituisii noi ihmiset :)

 
At 7:33 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Eiku ronkkilääkäri on näyttäny, että sideharsoa pikkusormen ympärille, kissan hammastahnaa siihen ja sillä sitten suditaan poskarit ulkopinnalta vaiks kerran viikossa, ja kulmahampaat tietty kans, kun ne on siinä tyrkyllä. Mutta usein meijän ihminen tekee silleen, että se korvaa pumpulipuikolla ton sideharson. (Siis ei kiedo sormen ympärille sitä kumminkaan, niinku)

Sulla Reeti varmaan se pahvilaatikko onkin just hyvä!

Harmaalta ei oo ikinä puhdistettu edes hammaskivee, kun sen hampaat on pesty pienestä saakka. Mulla taas mitään kotikosmetiikkaa ollutkaan enneku nyt nää viimoset pari vuotta. Kyl ronkki ainakin kehui viimeks että ei oo yhtään tullut lisää hammaskivee vaikka mulla sitä on ollut ns. aina.

 

Lähetä kommentti

<< Home