Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

12.11.06

Musta (12. marraskuuta)

Mun kuulumisia tähän väliin kans! Ekanakin, mun oikeaa korvaa kutittaa vieläkin vähän. Kaikki ruskea kakka ei ole vielä tullut pois. Mä en YHTÄÄN YHTÄÄN tykkää kun korvakäytävää puhdistetaan sillä nesteellä! Mut mitä mä muka voin? Jos pääsen rimpuilee irti, ihminen hakee mut uudestaan tiskille. Hitsi.

Sit toinen juttu, mä osaan pikkuisen jo suhtautua ihmisen silittävään käteen. Siis kun se silittää selkää. Pääsääntöisesti tietenkin väistän, selvä se, mutta äsken hurmasin meitä molempia kun tulin tähän petille ihmisen viereen, kurisin vähän ja sanoin pienen "naun", enkä koukistanut polvia kun se silitti, vaan just päinvastoin. Köyristin selkää kättä vasten! :-)) Oli aika jännää!

Muutenkin on ollut touhukas yö ja aamu. Me juostiin Harmaan kans koko yö, ja nyt aamulla kun oltiin saatu ruokaa, mä aloin hyökkäillä Harmaan kimppuun ja se lensi ihan kuperkeikkaa ja välillä meni muka piiloon, ja meillä oli tosi kivaa pitkään! Nyt me nukutaan, että jaksetaan taas valvoa koko ensi yö.

3 Comments:

At 7:18 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Haa, kohta säki vaan pyörit Zihmisen sylissä ja vaatimalla vaadit silityksiä, hahhaa!

 
At 7:15 ap., Anonymous Anonyymi sano...

En mä usko et Rinsessa menee niin halpaa. Rinsessanhan pitää olla vähä sillee kronkeli, ettei mikä vaa kelpaa, ei aina ees Zihmine. Ett vähä linjaa, Rinsessa, sä oot tosi makee leidi! <3
Ai niin, mutt mami käski sanoo, ett mäki oon vähä samanlaine... ett ei aina eikä kaikkee, mutt joskus se on sitt sitäki kivempaa, silittely ja paijatus ja sillee!

 
At 3:04 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Enhän mä nyt sentään aina... joskus vaan mopeed karga ja sit hehkutellaan ja vietetään joulua ja juhannusta ihan yhtaikaa...

Oikeestaan mä luulen, että ihminen on mulle vähän kateellinenkin kun mä saan olla tämmönen rinsessa ja olla milloin mitäkin mieltä :-) Ihmiset ei kuulemma saa käyttäytyy silleen tai sitten jokin kunnian kukko kuolee tai jotain. Mut MÄ saan aina ruokaa ja hellyyttä kun MÄ tahon! Koska mä oon kissa, ja mä oon nätti!

 

Lähetä kommentti

<< Home