Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

23.11.06

Harmaa (23. marraskuuta)

Kundit, voisitteko pliis vihdoin kertoo, mitä se suikaleliha on? Se, mistä te aina puhutte ja mikä on niiiin taivaallista? Kun tää meidän nuevo kuisine experimental tuli tänään kotio semmosen pussukan kanssa, että siinä oli niinku valmiita jotain kinkunrääpeitä tai vadevö. (Ihan kuin ei ois ennenkin tarjonnut meille kinkkuu, ja ennenkin jätetty syömättä.) Niitä yritteli sitten.

Musta veti innoissaan jokusen verran, mutta voitte olla varmoja että mä en koskenu. Jos tää on tää kuuluisa suikaleliha, niin voitte kaataa itellenne vaan, joo.

Miksei se ikinä tuo meille vaikka lintua tai jotain muuta jännää? Aina näitä hitsinvitsin ruokakokeiluja. Hiirulot tiskiin, sanon minä! ja elävinä kans!

1 Comments:

At 10:04 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Voi hyvänen aika! Mitä se teidän Zihminen on menny ostamaan! Minä, joka olen kuuluisa suikalelihan puolestapuhuja, ja olenkin monen kamun orjat saanut sitä ostamaan, kerron asian oikean laidan. Se EI ole mitään kinkkusuikaletta, yäk. Se on naudan PAISTIsuikalelihaa. Sitä myydään semmosis paketeissa, mä oon nähny ne paketit nääs. Se siis pitää olla nautaa. Ja hyvänä kakkosena nykyisin on muuten toi palapaistilihat naudan SISÄpaistista. Ei siis mitään tyhmää ulkopaistii vaan tai jotain lapaa, yäk. Parasta sen olla pitää :)
Tulkaa meille, meill on kunnon safkat :)

 

Lähetä kommentti

<< Home