Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

1.12.06

Harmaa (1. joulukuuta)

Hyvä päivä! Saatiin kamoja, mekin! Eksunakin saatiin Tassu-herkkunappeja, koska ne on ainoot karkit mitä mä syän (ja Musta syö niitä vähän kans) ja saatiin kanankauloja. Niit on kiva jäystää JOS ei oo muita herkkuja. Saatiin nyt viimein myös stressilaatikko, kun kaikilla muillakin on. Ihminen laittoi sinne pohjalle vielä sulan ja hasselpähkinän, joten meidän on ollut ihan pakko mennä tutustumaan siihen laatikkoon, kai tajuutte? Ei kai kukaan voi vastustaa sulkaa ja häsläpähkinää, vai mitä?

Laatikko laatikko lal-lal-laa kosher kosher laatikko laatikko! En oo vielä pureskellut reunoja, mutta koska me kaikki tiedetään, että mähän pureskelen ihan mitä vain, niin kohta sekin varmaan laukee, ei voi mitään. Gnnnn!

Lisäksi, ihminen laittoi mun (MUN! MUN!) kiipeilypuuhun lisää köysipäällysteitä. Ihan ok. Nyt, jos tuoli on puun vieressä, puuta pitkin pääsee kiipeilemään ihan tonne radion päälle asti, ja se on tosi jänskän korkeella! Eli tuoli ei tosiaankaan oo usein puun vieressä. Pitää kiivetä itse alhaalta asti, jos meinaa päästä ylös. Aika tylyä. En oo viittiny, sentään tarvi alkaa riehumaan...

5 Comments:

At 10:41 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hyvä Harmaa! Te saitte kans kamaa :) Oppii se teidänkin orja pikkuhiljaa :) Mutt nyt mun täytyy tunnustaa yks juttu. Mä en oo ikuna jyystäny kanankauloja. Onksne hyvii? Pitääks mun käskee äitin ostaa niit mulle? Saaks niit eläinkaupasta vai mistä? Kato mun pitää kysellä, kun toi mun äiti on vähä yksinkertanen. Sillekin pitää viel opettaa monii asioita, vaiks se on jo aika vanha, luulis ees elämän opettaneen.

 
At 1:31 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Joo eläinkaupasta! on ne ihan ok. Ei toi meidänkään ihminen ois muute tajunnut, mutta eläinkaupan täti sanoi sille, että "kaikki" kissat tykkää kanankauloista. Kyl mekin sitten vähän.
Tänään muute saatiin toinenkin laatikko, pienempi mut korkeemmat reunat. Koeistuttiin se vuorotellen Mustan kans. Hyvin mahtuu peba. Orja hääräsi ympärillä ja otti meistä kuvii ("karvaisia jättiläis-caramboloja, hihih") mut niist ei kuulemma tullut hyvei.

 
At 6:43 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Haah, Zihminen alkaa oppii. Mäki syön niit samoi karkkei. Mutt kanankauloist mä EN diggaa, jostai syystä. En. Ja hyvä raapimuskiipemispuu on tärkee, hyvä hyvä!! Ja lodjutki viälä... Ai niin, kyll mäki keksin yhden justkan, eilen mä möksötin semmosess vanhas isos pärekopas, semmosess pyykkikopas niinku. Mami nauro...mä kuulema olin niin möksön näköne. Ei siin oo mitää nauramist!!!

 
At 6:55 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Harmaa, voi ei!!! Voiei, voiei! Sulla on vaaleanpunaiset varpaat!!! Tietsä mitä? Jos on vaaleanpunaiset varpaat, ei pääse moottorikerhon jäseneksi!!!! Mekään ei päästä mamman ja iskän mopolupiin, kun meidän varpaat ei oo tarpeeks vakuuttavat. Ei me kyllä ois haluttukaan moottoripyörän kyytiin, mutta jos sä oisit halunnu, niin nyt se ei sitten käy. Sorry, kamu, älä ota sitä kovin vakavasti, kyllä siitä yli pääsee. :-)))
Toi sulka-pähkinäosasto tuntuu teillä olevan tassussa, mutta mitä noi kanankaulat on? Syötävää? Ehh..hmm..

 
At 9:03 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Vinski, mä luulen että kaikki kissat tajuu laatikoiden, korien ym. vast. viehätyksen ennemmin tai myöhemmin. Ne on tosi siistei menopaikkoja! Mut napeista, sä vedät varmaan niitä maitonappeja vai? jooei, ei me niitä. Meillä on siitä vierestä, niit sydämenmuotoisia. Ei me tajuta maitonappei.

Pappa & Pate, ei hätiä! Mä en meinaan yhtään välitä moottoreista! Mutta varpaistani mä kylläki tykkään, ne on kaikki omilla paikoillaan ja toimii ihan hyvin. Väristä meil ei olla muutenkaan niin tarkkoja...

 

Lähetä kommentti

<< Home