Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

4.12.06

Musta (4. joulukuuta)

Mun vuoro! Ihmisen Poikaset tai joku siellä missä Zihminen käy hakemassa raksurahoja, eniveis, löysivät Zihmiselle sinisen hampaan. Älkää kysykö multa mitään lisää, jooko, mutta se sinivalas kuulemma siirtää meidän kuvat kännykästä tietsaan ihan noin vaan!

Huomatkaa pliis muuten, että mä sentään mahdun carambola-laatikkoon, vaikka olisinkin aikas iso ja karvainen carambolaksi. Kun Harmaa haluaa väkisin punkea nukkumaan tähän samaan laatikkoon, se on aitoa slapstickiä se.

Tällä viikolla mulla ei ole lääkitystä ollenkaan. Jei!

5 Comments:

At 11:46 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Aika siistii! Eikä lääkitystä, viälä siistimpää! Enkä mä mitään sokerisii höpise. Sä vaan oot niinku, sellane, Leidi!

 
At 6:04 ip., Blogger Lissu sano...

Teillä on hiano joulukalenteri!

 
At 10:05 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Joojoo, huomasin mä, että mahduit tohon laatikkoon :D Mutt tota sinistä hammasta mä en tajuu. Äläkä kerro siit mun äitille, kato se tykkää yli kaiken sinisest värist ja mä saisin hävetä ihan älyttömästi, jos se alkais hommaa kans niitä ja sitt se kulkis ympäriinsä suuvärkki sinisenä :D

 
At 10:08 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hihihi, karvainen carambola... :D Laittaako se Zihminen ne kuvat ensin hampaankoloon vai miten ne menee tietsikkaan? Pureekse tietsikkaa? Mäkin tykkään pureskella kaikkee kivaa niinku laatikoita ja äiskän kantapäitä...

 
At 10:19 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Se sinivalas on tosi kätsä! Z kuljettaa sitä nyt mukana jokapaikkaan ja haluu oman sellasen kans. Se on... .semmonen taikahammas! Se kuljettaa tavaraa ilman kautta ku ei mitään! Enimmäkseen meidän kuvei, tietty.

Mahtavaa. Osasikohan se kuljettaa suikalelihaa Smarketista?

 

Lähetä kommentti

<< Home