Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

20.2.07

Musta (20. helmikuuta)



Musta tuntuu, että Ihminen tajusi vasta nyt, että oltais synttälahjaa vailla - nimittäin, nyt se vasta järkkäsi meille spekiaalia.

Meitä on aina harjailtu vähän millä sattuu, siellä on hiusharjan näköistä ja ihmiskynsiharjaa ja vaikka mitä. On ne olleet ihan ok, Harmaa varsinkin kelpuuttaa mitä vain, mutta mä en oo ollut erityisen ihastunut. Mutta multahan ei kysytä, jos toi haluaa harjata, että sikäli.

Mutta nyt! Orja olikin käynyt hakee stokkamannilta semmosen oikean kisuharjan, jossa on pieniä joustavia metallipiikkejä! Kun se otti mut kiinni ja rupes sillä harjalla, mä olin ihan että mitämitä tää IHANA on, lisäälisää, ja myöhemmin petillä en mennytkään karkuun kun ihminen tuli viereen istumaan, koska sehän ois saattanut harjata lisää, ja vielä myöhemminkin menin ihan Zihmisen viereen kysymään, harjattaisko vielä. Arvatkaa Ihminen oli ihan että "nyyh, sä oot ihana, miks sä et ennen kertonut, että metalliharja on Se Juttu??!"

Harmaa oli omasta osuudestaan taas että joojoo kivaa hienoo, mutta sehän on aina, sille kelpaa kaikki. Vaan sen sanon, että MÄ en oo pitkään aikaa ollut näin tyytyväinen mihkään!

Ja sit pusuteltiin Harmaan kans ihan vähän.



11 Comments:

At 4:40 ip., Anonymous Anonyymi sano...

No kyl sillä teidänki orjalla joskus välähtää! :D
Ja vähäks sitä nyt ollaan herkkiksiä. Tollee julkisesti aletaan nuolee toisiaan. Paitsi että kivaa se varmaan on. Mä nuolen vaan äitii :)

 
At 6:44 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Eiiiiih, mitä söpösiä täällä onkaan!!!!!!Reetin kemut taiskin pistää useammalta kissiltä pään pyörälle...(ihan vähän vaan vihjataan tonne Mansen suuntaan ja nyt sitten M&H) Ihania kuvia!
Musta, mamma osti Namille kans tollasen, eiks toi oo joku rasta tai jotain? Ei tunnu pöhkömmältä, kun sillä huiskii - tykkäsitsä siis ihan oikein sikasikasikasimona? Hyvä, että orja kekkas ton, nyt sä voitkin vaatia nautintohoitoa joka päivä nahkanarujumpan jälkeen...paitsi että ei kai se sua kaljuksi hinkkaa?

 
At 8:05 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Sikasikasimona tykkäsin kyyyyl-lä!

Narujumppaa ei oo ollut viä tänään, mutta koht saattaisi lähtee ku ihmisellä on kuulemma vähän tylsää ennenku leffa alkaa...

 
At 7:05 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Winde, onks TOI nii hyvä jutska. Mä tain pyytää mamiskaa sitt kokeilee sen yhtä harjaa ku on melkee tommone. Ku se mill se harjattaa mua, mä en tykkää, en en en!!! Nih! Mutt..siis jos säkin kerta, nii mäki voisin...,D

 
At 10:37 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hieno juttu Musta!

 
At 2:30 ip., Anonymous Anonyymi sano...

oih miten romanttista, mikä herkkyys miten aistikas kuva *huokaus*
Mä olen niin ikuinen romantikko, vaiks toi Leksa ei aina tajuu. Ja hiano harja, mäkin haluan mun beautyshop treatmentiiin tommonen. Heeeeei , Leksan mami tuu kattomaan mimmonen mä haluu.....

 
At 5:40 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Voi hitsi, unohdettiin ihan tulla teitä onnittelemaan ajallaan. Mutta toivotetaan nyt näin vähän jälkikäteen että Oikein hyvää syntymäpäivää Harmaalle ja kauniille Mustalle. :)

Kivan näköisen harjan saitte. Ja Kisu tuolla huokailee tuota teidän pusuttelukuvaa ja vonkaa multa miksen minä sitä tuolla tavalla pusuttele.

 
At 11:21 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Äh, ei me oikeesti, tai no ehkä vähän tuli pussailtuu *blush* Tavallisesti Ihminen ei kyl kerkee kameran kanssa paikalle meidän yhteisnäytöksiin, ni ei nyt tajuttu varoa...

 
At 2:21 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Oi voi, ootte te vaan niin LUTUSIA tossa pusukuvassa... Ihan tässä herkistyy. ;)

 
At 4:27 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Te ootte kyl niin lutusen söpöjä tuossa pusukuvassa että.

 
At 7:18 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Äh, älkää ny... :-P

 

Lähetä kommentti

<< Home