Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

27.9.06

Harmaa (27. syyskuuta)

Hirmukiva ilta, mulla ainaki! Kun ihminen tuli kotiin, mä juoksin sitä ovelle vastaan (Musta on joskus menossa mukana, mut se vaihtelee ku se on niin labiili). Nyt ihminen ottikin munt heti syliin ja nosti olkapäälle - tavallisesti se vaan juttelee tässä vaiheessa - ja mä purrrisin ihan sikana. Sit se nakkas munt pitkäkseen syliinsä ja rapsutteli pitkään mun leukaa ja massua. Ahhhh, oli kivaa!

Sit lähdettiin keittiötä kohti ja Mustakin löysi mukaan karavaaniin. Ihminen sylitti sitä vähän, mut ei se ollut yhtään sillä tuulella. Ihminen otti sit hammaspesuraksupussin ja alkoi heitellä siitä meille kikkareita. Tää oli jo pienenä mun lempileikki, "Metsästä itse ruokasi". Ihan huippua. Ja uskotteko: Musta ei tajunnu. Metsästä itse ruokasi!! Maailman helpoin leikki kissalle! No, mä leikin sit ite. Musta sai raksuja kupista.

Ihminen meni kohta petille ja sit me leikittiin vähän vaarallista peittoon hautautumista ja pakkopusuja, eikä Musta tajunnu vieläkään. Ei mikään Hössö siis, jos ymmärrätte. Tuolla se nyt nukkuu. Mut täytyy sanoa, että MÄ olen tosi tyytyväinen tähän iltaan. Hyvin ohjelmoitu!

5 Comments:

At 11:45 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Dentabitsit on kyllä huippukivoja... Meille laitetaan niitä lattialle ja sitten me kaikki kolme kuhistaan niiden ympärillä kuin innokkaat mehiläiset (sanoo äiskä). Me saadaan niitä aina ennen kun ruvetaan kinuamaan muita herkkuja - ei nimittäin kannata antaa ihmisille sitä kuvaa, että yksi laji herkkua sinänsä riittäisi. Meille! Herkkuja! Koko ajan! Lisää!Meille! Herkkuja!

 
At 12:47 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Terve! Meil on Hillsin Oral Caree http://tinyurl.com/k3znf Musta on kiva juosta niiden naksujen perässä, kun ne on aika isoja ja lentää hyvin!

 
At 7:29 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Moikka Musta ja Harmaa! Olitte käyneet meidän uudessa blogissa, joten tottakai mekin tullaan täällä vierailemaan. Ollaan kyllä ennenkin käyty lukemassa, mutta ei olla vaan mitään tassunjälkiä jätetty.
Harmaalla tuntuu olevan samanlainen leikki kuin tuolla Kisullakin. Sillekin aina heitellään noita raksuja pitkin lattiaa ja se jahtailee niitä hullun lailla. Minä syön kyllä ruokani mielummin kupista, enkä jaksa niiden perässä juoksennella.
Hei, voisin muuten heittää tuonne meidän linkkilistan jatkoksi teidänkin blogin osoitteen, jos vaan passaa? :D On aina kiva saada uusia juttukavereita. :)

 
At 7:53 ip., Anonymous Anonyymi sano...

hihhhiii..ei mikään Hössö..hihhhiii..kohta mä laitan kuvan Leksan blogiin kun mä varastan pizzaa ihmisten lautaselta

 
At 11:25 ip., Anonymous Anonyymi sano...

JOO JUTTUKAVEREITA, LISÄÄ JUTTUKAVEREITA! Musta-neiti on ihan kiva ja nätti ja hyväntuoksuinen ja kaikkee, mut täytyy sanoo, että on se juttukaveriks vähän väistäväinen.

Hössö, käytiin kattoo kuvat! Reilu meininki! Sä se vaan otat etkä anele. Sä pärjäät, kuule, Saksassa ja vaikka missä!

 

Lähetä kommentti

<< Home