Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

30.9.06

Musta (30. syyskuuta)

Apua, mä löysin tommosen. Ne on tosi melkein lähellä kuin me!

Sit mä oon hirmu iloinen, että Reeti on saanut uuden huollettavan. No, naapurista siis kumminkin, mutta jonkunhan naapurin kissatkin tarvii kasvattaa! Ihmiset on ihan hyviä ottamaan kaapista ruokaa ja tarjoamaan kivoja nukkupaikkoja, mutta ei niistä kyllä saalistajan kasvattajiksi ole, e-ei. Kömpelöitä ovat, ja isoja.

PS. Apua2! Mulla on kuulemma harmaita karvoja niskassa! Eikä ole. Ei voi olla! Mä olen vasta max 4-vuotias... kai. Tai ei sitä oikeesti kukaan tiedä, tietenkään. Harmaan ikä tiedetään melkein päivän tarkkuudella, kun sen äiti hävisi kun Harmaa ja sen veikka oli vasta ihan parin päivän ikäisiä. Mut mun ikää ei tiedä kukaan :-(

1 Comments:

At 8:43 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Mulla alkaaki nyt pitää kiirutta, kun tarttee toi pikkuLeevi opettaa. Eihän ihmiset osaa mitään tärkeitä asioita opettaa ja kun mä nyt yksinkertaisesti oon mestarisaalistaja paistimaisteri, niin tarvii mun jakaa näitä taitoja nuoremmille. Silleen sopivasti, ei liikaa, ettei uudesta oppilaasta tuu parempi :D

Ja eikä sussa mitään harmaita oo. Ihminen näkee näkyjä :)

 

Lähetä kommentti

<< Home