Musta ja Harmaa

Ollaan muutettu! ---> http://miumau.wordpress.com Tervetuloa!

1.10.06

Musta (1. lokakuuta)

Meillä on tarjolla täällä nyt hienoja telttailukokemuksia. - Hetkinen, mun pitää ekana käydä mäiskimässä Harmaata turpeeseen, koska se kerjää sitä meuhkaamalla lakanan alla... Noin!

Niin, arvatkaas! Mä alan olla nyt jo niin rohkea että itsekin hurahdan kananlihalle kun ajattelen! Tänä aamuna ihminen oli tehnyt peitostaan teltan koukistamalla jalat petissä. Mun oli pakko mennä katsomaan, millaista siellä on. Mä hiivin ihan hiljaa ettei ihminen huomaa ja kiepahdin keräksi sinne telttaan. Olin siellä ainakin kymmenen sekuntia! Sitten vasta oli pakko lähteä kauemmas.

Eikä tosiaan tarvinnut pitkään odotella, kun Harmaa muisti eilen freesatun vanhan leikin "vaarallinen mutantti lakanan/päiväpeitteen alla". Se meni kömpimään möykkynä ja kutsui mua kurisemalla hyökkäämään. JA MÄHÄN HYÖKKÄÄN KYLLÄ kunhan välissä on sopivan verran eristävää kerrosta... Mähän jopa NUKUN sen kanssa vierekkäin, jos välissä on iso kangas! Mutta en muuten.

Äsken ihminen myös kuuntelutti meillä paistien lauluja sylikoneestaan. Satakieli ja leppälintu oli ihan parhaat (vaikka ne olikin niin pieniä ettei näkynyt). Tää päivä alkaa melko hyvin!

6 Comments:

At 4:53 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Hah, sä oot kohta vanha tekijä.

 
At 7:29 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Ja sä oot aina vaan yhtä komee :-)

 
At 8:39 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Linnunlaulu on ihanaa! Se herättää mukavasti ruokahalua :)

 
At 6:43 ip., Anonymous Anonyymi sano...

Sä oot ässä! Hihhii...ja toooosi nätti tytsä

 
At 1:27 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Hahaaaaaaaaaaaaaaaa......kohtahan me voidaa sitte tehdä ne treffit???

 
At 1:28 ap., Anonymous Anonyymi sano...

Siis Vincent pyysi kysymään, oli toi äskönen, tsorgen!!!!

 

Lähetä kommentti

<< Home